čtvrtek 2. března 2017

Ecotools - pomocníci k čištění štětců

Ahoj holky,

před časem nám přistály do schránky dva pomocníci k mytí a čištění štětců od značky Ecotools, které nám k testování venoval eshop Kupkosmetiku.cz. Protože štětce od značky Ecotools mám hodně ráda, věřila jsem, že i pomocníci k jejich očistě budou super.


Mohly jsme vyzkoušet Ecotools šampón na čištění štětců (177 ml/209 Kč) a Ecotools čistící ubrousky (25 ks/199 Kč).

Ecotools šampón na čistění štětců


Začnu tedy šampónem, který testuji už dost dlouho na to, abych si o něm mohla udělat obrázek. Balení šampónu je designově moc povedené, ale po praktické stránce není nic moc. Bohužel je lahvička moc tvrdá a špatně se mačká a tím pádem se i špatně dávkuje produkt. 


Ten je řidší konzistence, dobře však pění a hezky štětce umyje. Dokonce jsem jej zkoušela i na beautyblender, ze kterého makeup také perfektně odstranil. Co se týče vymývání voděodolných produktů ze štětců, s tím čistič trochu bojuje. Než vyčistí makeup Revlon Colorstay, dá to zabrat, ale přesto jej ze štětce dostane. Bohužel k řidší konzistenci čističe se váže i větší spotřeba produktu a tak lahvička šampónu poměrně rychle vypotřebuje. 


Šampon je dermatologicky testovaný, hypoalergenní a jeho složení je založeno na přírodních ingrediencích. Neobsahuje parabeny, ftaláty ani složky ropného původu.

Ecotools čistící ubrousky


Ecotools čistící ubrousky mne zaujaly trochu méně, protože já si štětce myji často a nepotřebuju je čistit mezi mokrým mytím. Ale určitě budou ubrousky skvělé pro Vás, které s údržbou štětců bojujete, nemáte velkou zásobu štětců nebo často líčíte ostatní. 


Co si budeme povídat, ubrousky pravidelné mytí nenahradí. Ale když potřebujete ze štětce vyčistit tmavý oční stín, abyste se mohly stejným štětcem dál líčit, funguje ubrousek perfektně. 


Každý čisticí ubrousek je vyroben z certifikovaného materiálu, který je dermatologicky testován a neobsahuje látky ropného původu. 

Oba výrobky hodnotím tedy jako fajn produkty, ale musím říci, že bez nich můžu fungovat. Už léta totiž používám k mytí štětců dětský šampón a jsem natolik spokojená, že svou mycí rutinu nemusím měnit.

Zaujaly Vás tyto čistící prostředky k mytí štětců? Používáte speciální šampóny na štětce?

M.

Určitě víte, že už dlouhou dobu spolupracujeme s eshopem Kupkosmetiku.cz a jejich zastoupením společnosti Mark Distri, kteří dne 11. března 2017 představí v Praze v podniku The Senses revoluční produkt - krém k redukci váčků a kruhů pod očima Remescar. Tato akce je dostupná veřejnosti, proto příjďte a vyzkoušejte Remescar na vlastní oči.



Druhou zprávou, kterou Vám dnes chceme sdělit je ta, že již druhý rok probíhá charitativní akce Bi-Oil pomáhá! Pokud zakoupíte do 21. března 2017 vybraný produkt značky Bi-Oil přispějete tím 20 Kč na výzkum rakoviny kůže. Ovšem nákup musí být uskutečněň pouze na prodejnách drogérie DM nebo na eshopech Kupkosmetiku.cz nebo Babybaby.cz. 


8 komentářů:

  1. Uvažovala jsem, že si čističe koupím, ale musím říci, že mě docela odradila vysoká cena, na to, že je to drogérkový produkt, no nevím....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, že cena je dost vysoka. Ale zase je možná lepší používat speciální produkty k mytí štětců něž běžný šampon. Určitě se tak štětce neopotrebi tak rychle.

      Vymazat
  2. Mně se nejvíc ze všeho na mytí osvědčil dětský šampón :) Měla jsem jeden čistič tuším od Elfu, a tam byla ta lahvička taky pěkně tvdá a použití bylo nic moc.. ubrousky se mi docela líbí, ale podle mě si na tohle nemusím kupovat ubrousky určené speciálně na mytí štětců


    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky myjí dětským šamponem, ale na beautyblender používám antibakteriální mýdlo Protex. To vyčistí všechno.

      Vymazat
  3. Já už hodně dlouho nad těmito přípravky uvažuji, ale nakonec stejně použiji klasické mýdlo :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  4. Přemýšlím, že si také nějaký čistič od EcoTools pořídím :) teď aktuálně používám ten od Ebelin ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čistič od Ebeline jsem nezkoušela, ale ta značka mi není moc sympatická, tak jej ani nebudu zkoušet.

      Vymazat