úterý 14. března 2017

Dvojitá porce přírody od Natura Siberica

Krásné ráno,

myslím, že mé zalíbené v kosmetice Natura Siberica je už obecně dost známé. Proto vás jistě nepřekvapí, že mám potřebu neustále objevovat a zkoušet nové produkty z jejich široké nabídky. Díky tomu vám dnes můžu představit hned dva produkty a to vlasovou masku a pleťový peeling.


Natura Siberica – maska pro ochranu a regeneraci vlasů, 370 g cca 379 Kč


Na první pohled vás zaujme velké a mohutné balení masky, které je navíc opatřené etiketou v zářivé oranžové barvě. Balení má kulatý tvar avšak víčko je vypuklé, díky čemuž působí netradičním, řekla bych až luxusním dojmem.


Maska má jemnou perleťovou barvu a voní lehce po bylinkách. Vůně je nenásilná a osobně mě nijak neobtěžuje, avšak nemůžu říci, že by mi nějak extra voněla. Jednoduše taková neurazí – nenadchne. Konzistence je hutnější krémová. Maska se tak do vlasů dobře zapracovává, hezky  je obalí a nikam nestéká. Nanáší se na vlhké vlasy a účinkovat se má 10-15 minut.


Díky štědrému obsahu 370 ml s maskou vůbec nešetřím a dopřávám vlasům štědrou porci. Vždy tedy masku nanáším pouze od uší dolů. Po opláchnutí jsou vlasy krásně jemné a hladké, úplně mi „protékají“ mezi prsty. Jdou dostatečně vyživené, konečky hydratované a celkově působí vlasy  lesklejším, plnějším a zdravějším dojem. Já jsem tedy s výsledkem masky hodně spokojená a můžu jí určitě doporučit. Jen podotýkám, že moje vlasy jsou normální, relativně zdravé a však momentálně s trochu suššími konci. Jaké účinky bude mít maska na hodně poničené, lámavé a suché vlasy nedokáži říci.


Natura Siberica –  jemný peeling na obličej pro mastnou a smíšenou pleť, 150 ml za 149 Kč


Peelingy jsou moje, takže bylo pouze otázkou času kdy zkusím nějaký i od NS. Tento peeling obsahuje samé skvostné a pro mě dost neznámé přírodní výražky jako jerlín japonský, semena maliny arktické, bisabolol aj. Je umístěn v plastové tubě, která má pro mě ne úplně praktické šroubovací otevírání, více bych uvítala odklápěcí.


Vůně je stejně jako výše u masky jemně bylinková, však cítím tam i lehký závan květin. Celkově mi je vůně příjemnější než u masky, ale nemůžu říci, že bych s z ní sedla na zadek. Konzistence peelingu je tekutější, zrníček na můj vkus obsahuje málo a jsou dost jemné. Obličej tak spíše promasírují a zjemní, než že by ho důkladně zbavil staré kůže a šupinek. Hold mám radši silnější kalibr.


Díky tomu používám peeling ob den jako čistící „peelingový“  krém, než plnohodnotný obrušovač kůže. Obličej však zanechává čistý, jemný a hladký, takže jej nijak hanit nemůžu. Produkt to vůbec není špatný a věřím, že vyznavačům šetrných a jemných peelingů bude maximálně vyhovovat. Já však hledám od peelignu něco jiného, proto si ho zvou již nepořídím, avšak ráda jsem ho vyzkoušela.


Zkoušely jste některý z produktů? Co se vám od Natura Siberica nejvíce osvědčilo?


Radu

2 komentáře:

  1. Mě jemný peeling rozhodně nevadí, takže já bych ho klidně brala :))

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím proč, ale ten peeling jsem měla a cítila jsem z něj ovocnou pálenku. :D

    OdpovědětVymazat