čtvrtek 23. března 2017

Černobílý dárkový balíček z Notino.cz

Krásný čtvrtek všem,

někdy v únoru nám z Notino přišel dárkový balíček, který jsme se rozhodly otestovat. Když jsem zmínila balíček, tak dorazil zabalený v krásné papírové tašce, které můžete také na eshopu zakoupit. Sama jsem jich pár kupovala, avšak v jiném designu na vánoční dárky a nemohla jsem si je vynachválit. V taštičce nám přišel hit poslední doby a to černá pasta na zuby s bělícím účinkem značky MediBlanc a také vonná svíčka Luminum Candle .



Černé pasty s obsahem aktivního uhlí nejsou pro mě novinkou. Sama jsem už před 2 lety vyzkoušela přírodní pastu Ecodenta, proto vám můžu rovnou přinést jejich srovnání. Pasta Mediblanc obsahuje ono uhlí, které efektivně odstraňuje látky způsobující zabarvení zubů a dentální mikronizované siliky, které na sebe váží až 2x větší množství nečistot. Kromě těchto účinných bělících látek pasta obsahuje také aloe vera a fosfát vápníku.


Pasta má tedy černou barvu, která neutralizuje zabarvení zubů. Musíte počítat, že pasta nepění, spíše tvoří takovou tekutější černě zbarvenou emulzi. Pasta má silnou chuť po mentolu a mátě, ale v tom dobrém ohledu. Díky tomu zanechá na dlouhou dobu svěží dech. Pasta nijak zubní sklovinu ani dásně nedrážní, naopak jí má posilovat a chránit proti plaku a zubnímu kazu. Pasta opravdu účinně zuby vyčistí, ty jsou pak hladné a zářivé. Bělící efekt je viditelný ihned po prvním použití. Asi za to může ta černá barva, která opticky zuby dělá bělejší. Při pravidelném používání je opravdu znát, že jsou zuby o něco bělejší a prozářenější.


Mytí zubů s černou pastou je na jednu stranu fakt sranda, ale musíte počítat s tím, že díky barvě musíte pravidelně mýt umyvadlo, protože pasta zanechává dost odolné černé stopy, které jdou později hůře odstranit. Což je asi tak jediná nevýhoda, kterou pasta má. Osobně mi vyhovuje její chuť, to že díky ní mám na dlouhou dobu svěží dech, ale především to, že opravdu zuby dělá bělejší. Takže pokud hledáte pastu, která opravdu funguje a zuby bělí, můžu jí vřele doporučit.


Druhá věc, která se ukrývala v balíčku byla svíčka zn. Luminum Candle. Svíčka má jednak krásný papírový přebal, ale díky lehce netradičnímu kulatému tvaru je ozdobou sama o sobě. Svíčka je menší velikosti a slibuje hoření v délce 15 hodin. 


Přestože má svíčka kulatý tvar, tak hoří velice dobře a především rovnoměrně. Vosk nijak nestéká. Díky nedráždivým vonným silicím, je vůně svíčky hodně jemná. Za studena voní svíčka krásně a poměrně intenzivně exotickým santalovým dřevem, což je má oblíbená vůně. Proto jsem se těšila, jak to vůně rozparádí při zapálení. Bohužel musím říct, že při hoření není vůně téměř cítit a svíce spíše dotváří hřejivou atmosféru, než by provoněla místnost. 


Přesně jsem neměřila jestli opravdu vydrží oněch 15 hodin, ale musím říct, že ubývá docela pomalu, tak věřím, že to by to mohlo odpovídat. Pokud tedy hledáte spíše svíčku na dekoraci nebo se vám zalíbil tvar, tak jí můžu doporučit. Pokud však očekáváte, že svíčka váš byt provoní intenzivní vůní, tak se radši porozhlídněte jinde. 

Máte některý z těchto produktů odzkoušený? Láká vás k vyzkoušení? 

Radu

 



10 komentářů:

  1. Nemám vyzkoušený ani jeden produkt, ale na pastu jsem teda dost nalákaná :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pasta sice není levná záležitost, ale na rozdíl od ostatních fakt vidím slibovaný bělící účinek. Není sice markantní, ale vidět je :)

      Vymazat
  2. Mě se líbí ta svíčka. Zubní pasta s uhlím, to zní zajímavě. Věřím ze může mit dobrou bělící schpnost. Nedávno jsem si dělala uhlovou masku z živočišného uhlí a po umytí bylo celé umyvadlo černé. Vzala jsem houbicku a po umytí bylo umyvadlo perfektně čisté

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černé uhlí je stále oblíbenější co se týče kosmetických účinků a je to oprávněné. Opravdu má super čistící schopnosti.

      Vymazat
  3. Ani jeden produkt ozkoušený nemám, myslím, že balíček se moc nepovedl

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych neřekla, že se nepovedl. Využiji oba produkty a krásná taštička, také najde uplatnění. Ale rozumím, že to nemusí být po chuti všem.

      Vymazat
  4. No velmi zajímavý balíček. Líbí se mi právě ta pasta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu rozumím, černá pasta je stále poměrně netradiční produkt :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. To rozhodně je. Navíc je i funkční a plní co slibuje.

      Vymazat