pátek 31. března 2017

Havlíkova Apoteka - BIO Český krém pro vytíženou pleť

Krásné ráno Všm, 
dnes jsem si pro vás připravila recenzi na další vyzkoušený produkt od Havlíkovy apotéky. O mém prvním testování, které dopadlo na jedničku s hvězdičkou jste si mohly přečíst již před časem. A proto když mi docházel pleťový krém, tak jsem zamířila k Havlíkovi a jeden z jejich nabídky vyzkoušela. Jak mi vyhovoval se dočtete níže.



Krém můžete koupit v menším 30 ml balení nebo větším 50 ml. Já vzala na zkoušu to menší. Obě balení však mají „kovové“ tubičkové balení. Osobně se mi líbí, protože mi evokuje starší časy. Navíc je také praktické, protože si do něj nezanášíte bakterie a navíc ho spotřebujete do poslední kapičky. Krém krásně voní po obsažených bylinkách. Já nejvíce cítím citrusy a nejspíš také meduňku. Musím říct, že při ranním nanášení jsem si vůni vyloženě užívala. Ona i příjemná a pozitivní vůně dokáže pleť nakopnout a nastartovat příjemný den.


Krém jsem tedy používala každé ráno a nanášela jsem cca velikost hrášku. Takto malé množství mi bohatě vystačilo na celý obličej a krk. Díky konzistenci, která se zdá na první pohled mastná a výživná, se krém dobře nanášel a roztíral. S kůži splynul během okamžiku, krásně se do ní vpil a po mastnotě nebyla žádná památka. Naopak byla pleť hladoučká a vypnutá. Někdy mi to pnutí docela vadilo, ale jakmile jsem nanesla make-up tak lehce nepříjemné pnutí zmizelo. Poté jsem vyzkoušela nanášet krém na vlhký obličej a to je teprve jiný level. Krém se lépe vstřebal, zvýšila se jeho hydratace a pnutí naopak zmizelo. Takže doporučuji všechny přírodní krému s větším množstvím olejů vždy nanášet na navlhčenou pleť. Já používám květinovou vodu.


Krém mi fakt vyhovoval. Dělal pleť jemnou, hladkou, takže jako podklad pro make-up byl výborný. Neucpával mi póry, naopak reguloval tvoru mazu a celkově  dělal mou problematicku pleť viditelně hezčí, zklidněnou a zdravou.  Klidně si ho koupím znovu.


Zkoušely jste krém od Havlíka? Jaký nejvíce vyhovoval vám?


Radu 

8 komentářů:

  1. Já měla vzoreček Andělské tváře, ale zas tak mě nezaujal. I když je to možná i tím, že mě nenapadlo jej nanášet na vlhkou pleť. Takže děkuji za tip, zkusím to, zrovna jsem si koupila přírodní krém Bioaroma a jednou třeba zas dojde na Havlíka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zpočátku krém taky moc neoslovil, ale jakmile jsem vychytala způsob nanášení, tak to bylo hned lepší.

      Vymazat
  2. Krém vypadá opravdu dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl super, rozhodně se mu do budoucna nebráním znovu :)

      Vymazat
  3. Ach, já tu svou nerozhodnost budu muset konečně prolomit a něco si u toho Havlíka konečně vybrat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus. Pokud si nejsi jistá krémem, tak vřele doporučuji ranní čistící masku. Tu naprosto miluji, stejně tak hydratační vodu :)

      Vymazat
  4. Měla jsem 30ml balení jako ty. Psala jsem na něj i recenzi a jsem s ním moc spokojená :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ráda slyším, že ti taky vyhovoval :) Byl moc příjemný.

      Vymazat