středa 22. března 2017

Jarní překvapení v podobě březnového DM boxu

Ahoj holky,

už dlouho se na našem blogu neobjevila žádná krabička s překvapením nebo beauty box. Je pravda, že od zrušení Ladyboxu, jsme si daly od krabiček krásy pauzu a žádné jsme nekupovaly, ovšem když se objevil newsletter drogérie DM s možností zasoutěžit si o DM box, neváhala jsem a do soutěže jsem se přihlásila. 


Protože se na mne usmálo štěstí a DM box jsem vyhrála, ihned v pondělí, kdy byla první možnost si jej vyzvednout, jsem neváhala a hned si pro něj běžela. Od pondělí jsem ale všude na netu četla, že je box slabý a že lidi nezaujal... Co však na box a jeho obsah říkám já, si můžete přečíst v následujícím článku.


Už při převzetí boxu mne upoutala krásná, žlutá krabice, s víkem zdobeným jarním kvítím. Musím říct, že design je velmi povedený a přesně sedí k jarní edici balíčku. Na druhý pohled, tedy spíš při potěžkání jsem se velmi divila, jak je krabice těžká a nezbývalo než hádat, co se v ní asi skrývá...


Těch těžkých věcí bylo v boxu několik - začnu dvěmi výrobky od značky Balea a to Olejovou emulzí s vůní mandlového oleje a oříšků a dále Krémovým tekutým mýdlem s vůní pitaya a kokos. Musím říct, že oba výrobky mi udělaly radost krásnou vůní - oba mi připomínají léto a dovolenou, exotiku. Tělové mazadla sice moc nepoužívám, ale podle slečen na instagramu je olejová emulze vážně úžasná a tak si ji nechám a budu se snažit jí pravidelně používat. Tekuté mýdlo sice není příliš zajímavý výrobek, ale určitě jej doma využijeme a bude se hodit.


Další dva výrobky jsou pomocníci do domácnosti a to aviváž od značky Silan s vůní Romance Pink. Vůně je to krásná, luxusní. Pro mne je to další výrobek, který se zúžitkuje a mám z něj radost. Stejně tak tablety do myčky značky Sunlight, najdou uplatnění.


Z kategorie tělesné hygieny byly v boxu dva výrobky a to kondomy Primeros a zubní pasta Dontodent Complete. Je mi jasné, že kondomy každý nevyužije, ale přece jen je dobré je mít při ruce. Dostatečná ochrana nikdy není na škodu. Co se týče zubní pasty Dontodent, ta poputuje dál, protože už léta používám jinou značku pasty, se kterou jsem spokojená a nebudu ji měnit.


Dekorativní kosmetika byla v boxu zastoupena leskem na rty z jarního updatu značky Essence. Ten mi osobně radost neudělal, ale daruji ho. Zato plátýnková maska Garnier Moisture Comfort byla pro mne nejlepším výrobkem z balíčku a těším se až si dopřeju relaxaci s touto maskou na tváři. 


Posledním výrobkem bylo něco pro děti a to nápoj Kubík 100% multivitamín. Zrovna zítra jedeme s malou na výlet do ZOO, takže Kubík bude našim společníkem na cestě. 


Neříkám, že je box nadupaný novinkami, ale rozhodně pro mne není zklamáním - vše z boxu využiju až na lesk na rty, který už ale má novou majitelku, které udělal radost. A navíc vše to bylo zadarmo, takže jak se říká, darovanému koni na zuby nekoukej.

Zaujal Vás březnový DM box? Soutěžíte o tyto boxy pravidelně?

M.

PS: Protože se slečna, která vyhrála giveaway o nové odstíny tekutých rtěnek Dermacol, neozvala, musely jsme vylosovat novou výherkyni a tou je Nikol s komentářem č. 32. Gratulujeme a výherkyni kontaktujeme emailem. 

 

18 komentářů:

  1. Myslím že box nenadchnul ale nezklamal. Já bych take vyuzila téměř vše

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, neříkám, že jsem z něho nadšená, ale i tak z něj mám radost a kromě lesku vše využiju.

      Vymazat
  2. Plátýnkové masky Garnier mám moc ráda, máchadlo bych ráda očuchala a ten zbytek nic moc , ale jak říkáš zadarmo super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, já jinak nemám za co body utratit, nemám ráda ty dm slevové knížky a dalších hrnku a tašek mám plno, tak jsem ráda, že ty body uplatním za box.

      Vymazat
  3. Soutěžila jsem, ale štěstí jsem neměla. A musím říct, že když vidím obsah, tak ani moc nelituji, pro mně by to byl styl neurazí nenadchne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vyloženě nadšená jsem z něj nebyla, ale skoro vše upotrebim.

      Vymazat
  4. Mně se box líbí moc. Brala bych ho A ta krabička je kouzelná....

    OdpovědětVymazat
  5. Trochu se divím, že si ti lidé tak stěžují, když je box zadarmo. Já soutěžím skoro po celou dobu a nikdy to nevyšlo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky myslím, já měla radost, že to vyšlo a uplatním body.

      Vymazat
  6. Ja som vyhrala asi tak po dvoch rokoch, ale bohuzial mi az tak nesadol. Je strasne zamerany na domacnost a ja som dufala skor v kozmetiku. Domacnost zdielam so spolubyvajucimi a sice rada vyskusam mydlo alebo iny typ tabliet do umyvacky, ale zeby ma to nejak nadchlo... Lesk na pery som ani neotvarala, je plny trblietok, ten tiez darujem, kondomy taktiez nevyuzijem. Najviac sa mi zapacila telova emulzia. Minula edicia mi prisla teda ovela lepsia :) A zas az tak uplne zadarmo box nie je, predsa len zan clovek da 200 bodov :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi nevadí, že byly v boxu věci do domácnosti. Ale zase na druhou stranu nemám s čím srovnávat, protože nevím, co bylo v tom minulém. My v dm hodně nakupuje plinky, kaše a mlika pro malou, tak ty body nasbiram rychle a nemám je za co utratit. Slevové knížky mi přijdou skoro bez slevy a další reklamní krámy s nápisem DM nepotřebuju. Proto jsem ráda, že jsem mohla body utratit za box.

      Vymazat
  7. Taky jsem o něj soutěžila, ale štěstí jsem neměla :(. Jak píšeš, darovanému koni na zuby nehleď a tak by mě box potěšil. Jediné, co bych já nevyužila by byly tablety do myčky, ale darovala bych je, takže žádný problém :)

    OdpovědětVymazat
  8. Využila bych vše, ale zas to není žádná velká výhra. Garnier by mě nepotěšil, protože jsem zkoušela zelenou a za mě propadák.

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíce se mi líbí ta krabice. Obsah je taky fajn, ale dokážou tam dát i lepší výrobky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě by se našly i lepší výrobky, ale i s tímhle obsahem boxu jsem byla spokojená.

      Vymazat