pondělí 27. března 2017

Zdravé nehty s reparačním lakem Sililevo

Ahoj holky,

určitě jste si všimly, že Vás v poslední době nezasobuji fotkami laků na nehty ani různých nailartů. Já, která jsem nikdy netrpěla na štěpící se nehty, jsem teď byla ze svých nehtů nešťastná a žádný lak mi nevydržel pěkný déle než jeden den. Hledala jsem příčinu a je to bohužel tím, že dávám svým rukám pořádně zabrat. Všechny domácí práce, dělám bez rukavic, stejně tak když pracuji s květinami v našem obchodě. Navíc toho úklidu doma je s malým dítětem potřeba mnohem víc než když jsme byli jen sami dva. Proto když mi přišla nabídka k otestování remineralizačního a reparačního hydrolaku na nehty Sililevo, neváhala jsem a na testování jsem s radosti kývla.


Co je to Sililevo? Tento lak je vyvinut jako zdravotnický prostředek, sloužící speciálně pro remineralizaci a obnovení struktury nehtů. Díky obsahu přírodních složek jako jsou např. výtažky z přesličky rolní, pomáhá Sililevo v hydrataci nehtů, zvýšení jejich pevnosti, tvrdosti a pružnosti. Účinnost přípravku Sililevo byla klinicky ověřena. Avšak k dosažení nejlepších účinků je třeba výrobek používat 2 - 3 měsíce.


Jak se Sililevo používá? Můžete jej používat samostatně jako léčebnou kůru, kdy Sililevo nanášíte na nehty každý den. Ideální použití je večer před spaním, neboť Sililevo je smývatelné vodou, proto je lepší jej nanášet po večerní hygieně, umytí a usušení rukou. Dále lze také Sililevo používat jako podkladový lak pod klasické barevné laky. Pokud máte v plánu si dělat klasickou barevnou manikúru, je třeba prvně nehty odmastit odlakovačem, následně nanést Sililevo a poté až barevný lak. Velkou výhodou oproti klasickým base coatům a různým "léčebným" lakům je to, že Sililevo velmi rychle schne a nesmrdí.



Jaké jsou moje výsledky při dlouhodobém používání Silileva? Přiznám se, že nevydržím mít nehty dlouho nenalakované barevným lakem, proto jsem vydržela jej používat samostatně pouze měsíc. V ty dny jsem klasicky nanášela Sililevo na umyté, suché nehty. Později jsem jej aplikovala jako podkladový lak, a stejným způsobem používám Sililevo dodnes. Ovšem musím říci, že nehty se výrazně zpravily, štěpení nehtů se úplně zastavilo asi po 3 týdnech používání, ale už během kůry bylo vidět zlepšení, kdy stačilo jen ostříhat zničené špičky nehtů a štěpení se již dále nerozlézalo. Co mne ale mile překvapilo bylo to, že nehty byly při používání viditelně lesklejší a bělejší. 

Sililevo má klasické balení jako lak na nehty s jemným štětečkem. Balení je sice malé - obsahuje jen 3,3 ml tekutiny, ale vydrží velmi dlouho, protože jedno balení mi vydrželo měsíc každodenního používání a ještě i nějakou dobu po tom :-) Cena balení se v lékárnách pohybuje okolo 300 Kč. Což mi příjde adekvátní cena za krásné a zdravé nehty.

Znáte výrobek Sililevo? Co používáte na nehty Vy?

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat