sobota 4. března 2017

Zimní oblíbenci v péči i dekorativce – Radu

Ahoj holky,

Taky už máte té letošní dlouhé zimy po krk jako já? Už se nemůžu dočkat jara a především sluníčka, které už začíná vykukovat. To mi v šedivé a mrazivé zimě chybí nejvíc. Přestože zima není mé oblíbené období, oblíbila jsem si během dní několik skvělých produktů.


V zimě docela trpím na vysušené ruce a s tím mi letos pomáhal přírodní krém na ruce italské značky Frais Monde Cherry blossoms. Krém má jednak krásně balení, které mi už připomíná jaro a především intenzivně voní po třešňových květech. Vůně je opravdu nádherná a věřte, že ruce provoní na opravdu dlouhou dobu. Krém je lehčí konzistence, přesto je velice výživný a hydratační. Suché ruce zjemní a dodá jim potřebnou výživu. Vsakuje se trošičku pomaleji a také na rukou zanechává ochranný film, proto jsem ho ráda používala především na noc.

Balzámů na rty mám mraky, ale nejčastěji jsem používala božsky voňavý Blistex Triple Butters. Ten má úžasnou máslovou konzistenci, krásně voní po karamelu a rty zjemní, vyživí a regeneruje během okamžiku. Navíc obsahuje ochranný faktor SPF 15.

Teď odbočím od dekorativky a musím zmínit antibakteriální gel na ruce Bath & Body Works A Thousand Wishes. Vždy mi stačily obyčejné drogérkové antibakteriální gely, ale jakmile jsem vyzkoušela slavný BBW, tak už jiný nechci. Jednak má gel super roztomilé balení, je velice skladný a především božsky voní. Opravdu ruce provoní i na několik hodin. Navíc ruce nevysušuje, nelepí a nezanechává nepříjemný povlak.


Zmínit musím taky Clarins Lip Make-Up Instant Light, který jsem nosila nejčastěji místo rtěnky. Nějak jsem v zimně neměla chuť na matné vysušující rtěnky, ale dávala jsem přednost přirozeně lesklým rtům a k tomu je tento pečující lesk na rty s hydratačním účinkem ideální. Odstín 06 Rosewood Shimmer je krásná hřejivá nude barvička, kterou jsem si zamilovala. Lesk nádherně voní, dodá rtům decentní barvu, přirozený lesk a navíc rty opravdu hydratuje. Toto je miniatura ze sady, ale mám v plánu si koupit plné balení.

Když jsem potřebovala zakrýt nějaké větší nedokonalosti, tak jsem místo korektoru používala super krycí Make-up Cover od Dermacolu. Vyhovuje mi jeho vysoká krycí schopnost a dlouhá výdrž. Navíc musím pochválit, že teď Dermacol k jejich 50. výročí přišel na trh se sadou 5-ti miniatur oblíbených odstínů - od 208 až do 212. Já teď používám druhý nejsvětlejší č. 209.


Ani v zimě nedám ránu bez upraveného obočí a opravdu musím říct, že jsem si zamilovala barevný gel na obočí Rimmel Brow This Way. Práce s nim je jednoduchá a opravdu rychlá. Obočí hezky vyplní, zafixuje a drží celý den. Opravdu skvělý produkt.

Co se týká očí, tak stíny jsem hodně střídala, ale řasenku jsem nejčastěji používala Best Zoom od Moje. Řasenka má skvělý plastový kartáček, který řasy skvěle pročeše a natočí. Dodá však také krásně objem i délku. Práce s řasenkou je rychlá a výsledkem jsou krásné a výrazné řasy. Moje řasenky zkrátka umí perfektně. Ještě jsem neměla žádnou, které by mi nevyhovovala.


Ze zástupců dekorativky musím zmínit duo konturovacího pudru a tvářenky od Nars. Byl to rozhodně můj nejpoužívanější produkt na tvář. Bronzer Laguna má super odstín, krásně se blendí a především skvěle drží. Totéž můžu říct o legendární tvářence Orgasm, která má navíc naprosto božský odstín.


Laky na nehty hodně střídám a nenosím je několikrát po sobě, to však změnil naprosto nádherný zlatý lak Gabriella Salvete Gel Namel Glitter. Moc se mi na nehtech líbil samotný, nebo jsem jím ozvláštnila manikúru a nalakovala jim pouze dva nehty. Díky malinkým zlatým třpytečkám vytváří pískový efekt, ale není nijak hrubý nebo drsný. Mě se však více líbil lesklý, proto jsem ho vždy ještě fixovala top coatem.


Máte z některý z těchto produktů také oblíbený? Co byli vaši zachránci zimních dní?

Radu







20 komentářů:

  1. Řasenku od značky MOJE mám taky a jsem s ní moc spokojená :).
    Beauty by K. + soutěž ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším. Já mám řasenky od Moje celkově v oblibě, vyhovují mi její kartáčky :)

      Vymazat
  2. Mě nejvíc vyhovuje Cover od Dermacolu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se, je to skvělý produkt, který mi nesmí nikdy chybět v kosmetické sbírce

      Vymazat
  3. Hlavně balzámy, tuna balzámů :) A gel taky miluju, přivezla jsem si jich z USA asi 10 a tak je postupně zpracovávám, a jsou nekonečné!

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S balzámy to mám nápodobně, ale už se snažím jejích množství omezovat, ale nějak mi to pořád nejde :D No a BBW gel je prostě závislost, fakt bych neřekla, že si můžu oblíbit takovou "prkotinu" jako je desinfekce na ruce :D

      Vymazat
  4. Já bych zimu nepřečkala bez krému na ruce od Mixy, včera jsem ho dopotřebovala, takže jaro může začít:-D Jinak si chci pořídit ten balzám od Blistexu, balzámů mám mraky, ale tenhle prostě mít musím:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Mixy jsem už dlouho nic neměla, ale je to má oblíbená značka. Krémy má jistě prvotřídní. Balzámek ti můžu vřele doporučit, je fakt úžasná. Ta vůně a chuť je dokonalá :)

      Vymazat
  5. Přes zimu jsem nejvíce používám krém od Dermacol a také hodně balzámů na rty, protože přes zimu opravdu je mám vysušené.
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli myslíš ten jejich červený SOS, tak ten je úžasný. No a balzámy to je jasná volba, taky mám teď solidní spotřebu.

      Vymazat
  6. Antibakteriální gely od BBW jsou super, taky je ráda používám :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  7. Celou zimu mě zachraňoval Lipikar od La Roche-Posay, protože mám velmi suchou pleť. Moc mě zaujal ten gel na obočí, určitě se na něj mrknu. :)
    Kajahasidea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si teď ničím jiným obočí neupravuji, je to s ním tak rychle, dělá super efekt a drží celý den. Jsem z něj nadšená, určitě mrkni.

      Vymazat
  8. Ten barevný gel na obočí si musím pořídit. Stále nad nějakým přemýšlím, mám doma jen tužku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si tento gel zamilovala, úžasně a především velmi rychle se s ním pracuje a ten efekt je moc hezký. Určitě stojí za vyzkoušení.

      Vymazat
  9. to duo lícenky a bronzera od Nars vyzerá geniálne ! :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat