středa 8. března 2017

Došlo nám - leden až únor 2017 - Maru

Ahoj holky,

moje taška se spotřebovánými produtky zase přetékala obaly, proto je třeba se jim zase podívat na zoubek. Tentokrát mám pro Vás spotřebováno za leden a únor, a protože se jednalo pouze o dva měsíce, není ta spotřeba tak markantní.



Začnu rychle koupelovými produkty, které v zimě spotřebovávám hodně. Ono ta zima přímo vybízí k relaxaci ve vaně se spoustou pěny a bublinek.

t: by tetesept - koupelová pěna fur mich

Tato koupelová pěna byla velmi příjemná, krásně voněla - sice ne po fících, které jsou na obalu, ale tak nějak podle nějakého kyselejšího ovoce. Hodně pěnila, celá koupel byla provoněná a pěna i docela vydržela. 

Natura Siberica - antistresová koupelová pěna s vůní jehličnanů

Tuto koupelovou pěnu jsem dostala už na Vánoce 2015, ale já jsem si jí vážně šetřila. Ta vůně byla úžasná, relaxační. Pěna byla bohatá, dlouho vydržela. Pěna nevysušovala pokožku, prostě super.

Dairy Fun - koupelové bomby

Tyto koupelové bomby vonící po ovoci byly fajn, sice nějak extra dlouho nevydržely a ani nijak zvlášť pleť nehydratovaly, ale i tak udělaly z koupele voňavou, relaxační zónu. Cena za tři kusy je kolem 100 Kč, takže se vyplatí si je zakoupit.

Bathora Cosmetics - koupelové bomby (3 ks) 

Tohle je už jiný level relaxace. Bomby krásně voní, mají dokonalý design a pleť i zvláční. Pokožka je po koupeli hebká a hydratovaná.
Co se týče vlasové péče, tentokrát to je slabota - moc chválit nebudu...


Řada vlasové péče Elseve - Extraordinary Clay - šampón, kondicionér, maska

O této řadě vlasové péče jsem mluvila na blogu nedávno (recenze zde), sada má pomoci vlasům od nadbytečného mastění a má udržet vlasy déle svěží. Bohužel tohle bylo za mne zklamání, efekt se nedostavil a svěží účes řada neudržela ani o den déle. 

Balea - olejíček na vlasy ve spreji

Další vlasové zklamání - jednak mi příjde, že olejíček nic nedělá a za druhé se mi zdá, že olej vlasy příliš zatěžuje a díky němu jsou těžší a plihnou. Snažila jsem se dát malé, menší a nejmenší množství, ale ne, bohužel to nefunguje.

Batiste - suchý šampón Tropical

Suché šampóny Batiste mám vážně ráda a ani verze Tropical není vyjímkou. Odmastí, nezatíží a dodá objem. Nic víc není třeba říkat.

Další fotka zahrnuje hned dvě kategorie a to tu tělovou a zároveň i pleťovou.

tetesept - sprchový gel Síla a energie

Sprchové gely od teteseptu mám vážně ráda. Opravdu mám dojem, že pomáhají tělu si odpočinout, uvolní napjaté svaly a klouby. Skvěle pění a krásně voní. Za mne jedny z nej sprchových gelů v drogériích.

Bioderma - micelární voda Sébium

Dřív byly micelární vody od Biodermy moje oblíbené, zejména tato zelená. Nevím ale jestli se mi tak změnilo tělo nebo je nějak inovovali nebo jsem si koupila prošlou, ale ihned od začátku používání mne začala pálit v očích (nikdy to nedělala) a přišlo mi, že neodličuje tak dobře jako její "starší" kolegyně.

Rexona - antiperspirant Maximum Protection

Jak říkám pořád, tohle je nejlepší antiperspirant, který v drogériích seženete. Krásně zabrání pocení, bohužel ale rychle mizí a je dražší.

Isere - odličovací ubrousky

Nejsem příliš fanouškem odličovacích ubrousků, většinou je používám jenom na cestách a také při focení swatchů na blog. Ale jsou fajn, nedráždí oči ani pleť a docela obstojně odlíčí i bez drhnutí.

Bione - oční krém s kyselinou hyaluronovou

Bione je jedna z mých oblíbených značek a i tento oční krém mne nezklamal. Krásně oční okolí vypínal, vrásky redukoval. Prostě super krém za pár peněz. Pokud Vás zajímá celá recenze, mrkněte zde.

Poslední kategorií, o které se dnes budeme bavit je dekorativní kosmetika, která bude zastoupena z největší částí produkty k líčení očí.


Catrice - eyebrowdefiner - fix na obočí

Tento fix jsem používala docela ráda, dělal hezky přirozený vzhled obočí. Barva hezky držela i na kůži, takže se s tímto fixem daly hezky dokreslit i chybějící chloupky. Bohužel jsem jej pak špatně zavřela a už byl nepoužitelný.

MUFE - aqua liner - tekuté linky na oči

Toto je už mé druhé balení těchto linek a to znamená, že jsou úžasné. Linky opravdu drží a ani se nehnou a to i u mne, které hodně slzí oči. Jsou sice hodně drahé, ale zatím se jim žádné jiné tekuté linky nevyrovnaly. 

Swiss - o - par - barva na obočí

Barva na obočí téhle značky je bohužel tragédie. Zkoušela jsem ji několikrát, přesně podle návodu (párkrát jsem ji nechala působit i déle) a barva vůbec nechytla. Takže za mne zbytečně vyhozené peníze.

Dermacol - Truffle makeup

Můj oblíbený makeup z drogérie. Dělal hezkou pleť, hydratoval a hezky se pleti přizpůsobil. 

Essence - lash princess - řasenka

Podle mne jedna z nejhorších řasenek od Essence. Slepovala, moc neprodlužovala a dělala nepěkné chomáče řas. Tuhle už ne.

Gabriella Salvete - Panoramico - řasenka

Fajn řasenka od Gábiny. Docela hezky prodloužila i zahustila. Dodala celkem zajímavý efekt, ale nebyl příliš nepřirozený. Sedla mi fajn, ale jiné řasenky mi udělaly hezčí efekt.

Collistar - Artdesign řasenka

Fajn řasenka, dělala hezký efekt, ale s touto miniaturou se mi špatně pracovalo kvůli krátké rukojeti a tak letěla do koše.

Gabriella Salvete - dolcezza krémová rtěnka

Jedna z mých prvních rtěnek vůbec. Rtěnka byla fajn, krémová, nevysušovala a měla moc pěknou barvu.

UMA - fixační pudr

Fixační pudr z drogérie, ale spíš kvalitou nic moc, myslím si, že pudr od Essence udělá větší parádu. UMA pudr hodně prášil, moc nefixoval a zanechával bílý povlak.

Dočetly jste až do konce? Vydržely jste to? :-)

M.





13 komentářů:

  1. teda to je produktů, já jsem v únoru toho moc nespotřebovala, ale taky už chystám článek :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já to mám spotřebu za dva měsíce, tak proto se toho nakupilo víc :-)

      Vymazat
  2. Škoda toho pudru, já teď pokukuju po NYX Hd powderu, zatim vsechno z drogerky nic moc, tak snad tento naskladní :)

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že ten pudr od Nyx se všude chválí, ale mi ta značka nepřirostla k srdci, takže ten kupovat zatím nebudu. Zkoušela jsi pudry od Catrice? Mi ten jejich Prime and Fine sedí a pěkně a teď jsem si od nich koupila i sypký pudr.

      Vymazat
  3. Na tak krátký měsíc pěkná nálož:-)

    Hezký den a vše nej ke dni žen!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je spotřeba za dva měsíce, ale už tu mám i tak plno dalších prázdných obalů :-)

      Vymazat
  4. Na tak krátký měsíc pěkná nálož:-)

    Hezký den a vše nej ke dni žen!

    OdpovědětVymazat
  5. Tentokrát se naše zkušenosti moc neshodují:-) Mně ta nová řada od Elseve docela sedla a spokojená jsem byla i řasenkou od Essence. Zato lanýžový make-up od Dermacolu mi nevyhovoval vůbec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě šampóny od Elseve ráda, takhle řada byla taky fajn, ale bohužel ty slibované účinky se nedostavily. Co se týče řasenek od Essence, já je mám docela ráda, ale tahle byla divná.

      Vymazat
  6. Biodermu micelární vodu bych si znovu ráda pořídila :) Měla jsem ji jednou a je perfektní! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš a mi narozdíl od dřívějška nesedla. Asi změnili recepturu nebo co :/

      Vymazat
  7. Biodermu a Batiste mam rada. Zaujal ma aj ocny krem od Bione. Vobec som nevedela, ze take nieco maju. Skusala si zratat, kolko stala tato spotrebovana kopka kozmetiky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, to je nápad - vůbec mě nenapadlo něco takového počítat, ale tím, že jsi mě na to upozornila, tak jsem to zhruba spočítala a je to teda suma, kterou jsem vůbec nečekala. Vyšla mi částka okolo 2800 Kč.

      Vymazat