středa 29. března 2017

Kosmetické nákupy za leden a únor - Maru

Ahoj holky,

v posledních měsících se snažím moc kosmetiky nekupovat, spíš se snažím spotřebovávat to, co mám doma, protože se mi poslední dobou stává, že objevuju výrobky, které jsou už na pokraji doby trvanlivosti. Proto si kupuju jen to, co mi dochází nebo to, co nutně potřebuju.


Už mi v mé lakovací sbírce chyběly nějaké ty jarní barvičky. Když jsem vybírala barvy pro nadcházející jaro automaticky jsem sáhla po mé oblíbené značce laků na nehty a to Golden Rose. A protože mám laků už spoustu, nekupovala jsem si velké balení, ale zaujali mne tihle rozkošní prcci. Odstíny jsou zleva: č. 203, č. 15, č.18, č. 19


Také mne zaujaly nové laky od Gabrielly Salvete a zlatý glitrový lak č. 11 z řady Gel Enamel byla jasná volba na plesovou sezónu. Už dlouho jsem nenosila namalované oční linky, většinou jsem si jen zvýrazňovala linii řas stíny, a když jsem si jednou zkusila nalíčit linky černými tekutými linkami, co jsem měla doma, přišly mi příliš tvrdé a k mému věku a barevnému typu nevhodné. Linky ve fixu od Gabrielly jsou hodně chválené, proto jsem sáhla po hnědém fixu právě této značky.


Protože mi dochází většina makeupů, vyzkoušela jsem Radkou velmi chválený HD Liquid Coverage od značky Catrice. K tomu jsem si pořídila i skvělý korektor ze stejné řady produktů, který je mou stálicí. Stejně tak tužka na obočí Eye Brow mi docházela, a proto jsem si hned pořídila nový kus.


V poslední době jsem také nevynechala nákup na Notino.cz, kde jsem si zakoupila několik fajn produktů. Prvním z nich je houbička na makeup od Real Techniques. Ta je v blogosféře dost chválena, tak jsem se rozhodla, že ji také vyzkouším a nebudu už nadále závislá pouze na jediném kuse beautyblenderu, který vlastním. Pleťový krém Hyaluron Life od Bione mi Radka natolik vychválila, že jsem jej musela zkusit také. A měla pravdu je skvělý! Dobře si rozumí s makeupem a dělá pleť opravdu hezkou. Značka Bath & Body Works mi byla velkou neznámou do doby než jsem si pořídila jejich ikonický tělový sprej s vůní Fresia. Sprej voní moc pěkně a má i slušnou výdrž, takže si v budoucnu pořídim další, ale přece jen pak vyzkouším další parfemaci. Barva nebo gel, podle toho jak ho nazveme, na obočí od Makeup Revolution je mým velkým oblíbencem. Často se mi stává, že se mi barva tužky z obočí vytrácí a nenašla jsem žádný gel v "řasence", který by mi sedl, proto jsem hledala jinou variantu, která mi udrží obočí upravené delší dobu. Tento gel hezky vyplní, vybarví a i jemně zafixuje chloupky. A poslední z novinek z Notina je sérum na obočí od značky Eveline. O tom Vám toho zatím moc neřeknu, zatím na něj bohužel nemám žádný názor.


V poslední době si v péči o pleť potrpím na přírodní kosmetiku. Slovenská značka Navia si mne hodně získala jejich koupelovými pralinkami a tak jsem se rozhodla, že vyzkouším i další výrobky této značky. Šlehaný krém s levandulovou vůní je něco úžasného, používám jej na noc a pleť krásně promastí a vyživí. Heřmánková květinová voda zatím čeká až dopotřebují stávající květinovku, což bude ale brzo. Až oba výrobky pořádně otestuji, určitě se na blogu objeví samostatný článek.


A další přírodní kosmetika - tentokrát Havlíkova přírodní apotéka na pleť a Ponio tuhý šampón. Český krém ještě nemám pořádně otestovaný, ale na blogu už svou recenzi měl od Radky. Zato Havlíkův přírodní zázrak používám pravidelně na suchá místa a myslím si, že se moje suché kolena vážně lepší. Ponio tuhý šampón s tea tree & lemongras má pomáhat proti lupům a mastícím se vlasům, tak doufám, že pomůže na ty moje vlasy, které se teď mastí jako o závod. Je to děs, a proto do něj vkládám velké naděje.

Co jste si v posledních měsících koupily Vy? Máte nějaký tip proti mastícím se vlasům?

M.

16 komentářů:

  1. Já se chystám na nákup toho tekutého make-upu od Catrice prý je skvělý.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ho bohužel vyzkoušela jen párkrát, ale zdál se mi skvělý. Bohužel mi ho malá rozbila, takže než si ho pořídím znovu, tak na něj názor mít nebudu.

      Vymazat
  2. Jak sleduji, Catrice make - up je velký hit. Musím se po něm taky podívat :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je všude a podle mě oprávněně, fakt se mi zdál skvělý.

      Vymazat
  3. Ten třpytivý lak od Golden Rose vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty laky vypadají moc pěkně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty od Golden Rose teď nosím skoro pořád, jsou nádherné.

      Vymazat
  5. Na ten make-up od Catrice jste mně nalákaly Vy a poslední dobou na něj slyším samé chvály a musím říct, že i za mně je naprosto skvělý:-) A o korektoru ani nemluvím, žádné jiné už skoro nepoužívám:-) Jinak se mi moc líbí ty odstíny laků, nemít těch laků doma tolik, tak bych se snad nechala i zlákat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pořád nějakou kosmetiku posílám dál, takže nemám výčitky a klidně si dopřeju i nějakou "zbytečnost". Je pravda, že laky jsem docela zredukovala a místo 3 krabic, které jsem měla dřív mám už jen jednu.

      Vymazat
  6. Navia mě hodně láká :) Catrice makeup na něj slyším samou chválu a také bych ho ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten make-up od Catrice se snažím sehnat už hodně dlouho, ale neustále je vyprodaný, sakra! :D Havlíka mám moc ráda, už dodělávám Krásnou slečnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já jsem zrovna dnes udělala novou objednávku právě Havlíka :-) a ten makeup nemají třeba na Kupkosmetiku.cz? že by sis objednala?

      Vymazat
  8. Apoteku mam moc ráda! Jinak značky Golden Rose a Navia jsem vůbec neznala, takže děkuji za tipy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že byl článek užitečný a poznala jsi nové značky :-)

      Vymazat