čtvrtek 10. října 2013

Došlo nám - září 2013 - Maru

Ahojky,

dnes sice už jeden post byl, ale jednalo se o vyhlášení giveaway, a protože Vás nechceme ochudit o pravidelný každodenní článek, tak mám pro Vás připravený krátký příspěvek o mých vypotřebovaných produktech za měsíc září 2013.

Tento měsíc toho zase nemám spotřebováného mnoho, je to jen 7 výrobků. A hned jdeme na první tři z nich.

Zleva: Nivea - energy fresh antiperspirant, Isana - odklakovač, Swiss o-par - suchý šampón

Nivea - energy fresh antiperspirant ( asi 70 Kč/150 ml)

O tomto antiperspirantu jsem už na blogu mluvila několikrát (tady a tady). Je to můj oblíbenec, který si kupuji už několik let pořád dokola. Příjemně osvěží, má jemnou, nevtíravou vůni a opravdu funguje! A to je hlavní! Nezatočí sice s nadměrným pocením, ale pocení normální až trochu silnější zkrotí dokonale. Navíc vůně je vážně decentní a svěží, tak se netluče s vůní mého parfému. Jak už jsem řekla, tento antiperspirant je mojí stálicí a koupím si jej určitě znovu a Vám jej vřele doporučuji.

Isana - odklakovač (35 Kč/250 ml)

Tento skvělý odlakovač se na blogu zatím ještě neobjevil, ale myslím, že o něm ještě u nás uslyšíte. Odlakovač má obsahovat hydratační oleje a slibuje odstranění laku na nehty rychle a dokonale. A vážně sliby plní, nehty ani ruce nemám po odlakovávání vysušené a odstraní i hodně třpytkaté laky i bez použití alobalové metody. Odlakovač od Isany je mým věrným odlakovávacím pomocníkem a za jiný jej už nevyměním.

Swiss o-par - suchý šampón (asi 70 Kč/200 ml)

Suchý šampón od značky Swiss o-par jsem měla doma už delší dobu a vlastně jsem jej použila jen párkrát. V době, kdy mi došel můj oblíbený sucháč od Isany jsem po Swissu zase šáhla, ale po použití jsem nadšená nebyla - zjistila jsem, proč jsem ho odložila a nepoužívala. Tento suchý šampón má nepříjemnou vůni, trochu jako nějaká barva nebo ředidlo v mírnější verzi, zanechává jemný bílý povlak, ale co je hlavní - moc vlasy neosvěží. Ne, ne ze suchého šampónu od Swissu nadšená vážně nejsem.


Zleva: Catrice - lesk na rty z řady Color Show, E.L.F. - lesk na rty z řady Essentials, Inglot - sypký fixační pudr, Jordana - podkladový lak pro růst nehtů

Catrice - lesk na rty Color Show (55 Kč nebo 65 Kč/5 ml)

Říkáte si, že tuba lesku vypadá plná a není vůbec spotřebovaná? Ano, máte pravdu. Tento lesk musím vyhodit z toho důvodu, že se mi skleněná (nebo plastová) lahvička rozbila v místě šroubovacího uzávěru a do lesku se mi dostala špína a úlomky toho skla. To, že tento lesk vyhazuji mne mrzí, protože i přes to, že nejsem moc lesková, ale spíš rtěnková, jsem si tento lesk oblíbila. Výdrž na rtech je skvělá, řekla bych tak ty 3 hodinky, sice pak slábne a mizí, ale na lesk je ta doba dlouhá. Na rtech nelepí a je příjemné konzistence. Odstín, který jsem měla já je 030 Pink me up. Lesk obsahoval jemný zlatavý shimmer a vypadal na rtech prostě božsky!

E.L.F. - Ultrazářivý lesk na rty (Hypershine lip gloss) - (39 Kč/1,5 g)

Tento lesk od Elfu z jejich základní řady jsem měla už asi 3 roky a až teď v létě jsem jej začala používat. Lesk obsahuje málo barvy, jen 1,5 g, tak jsem jej měla vypoužívaný asi za měsíc a to jsem jej nepoužívala denně. Lesk jsem měla v barvě Blossom, což byla jemná korálová barva, která rty ani moc nezbarvila, spíš jen dodala lesk. Vůně lesku je sladká, ale chemická, která mi docela vadí. Lesk nelepil, ale na rtech moc dlouho nevydržel, možná tak hodinku, jestli vůbec. 

Inglot - Transparentní fixační pudr (asi 300 Kč/2,5 g)

Jak jste si jistě všimli, tak jsem milovník značky Inglot, když jsem teď dopotřebovala jejich sypký pudr, tak jsem nebyla nadšená, protože když jsem si vrámci říjnové výzvy zakázala nakupovat kosmetiku,  musela jsem sáhnout do svých zásob pro jiný fixační pudr. Fixačí pudr od Inglotu je skvělý, zafixuje make up, který se pak ani nehne, a i tvářenka mi na obličeji vydrží netknutá. Tento pudr i lehce matuje a zanechává pleť sametově jemnou. Na tento pudr Vás bude v blízké době čekat podrobnější recenze, tak Vám dnes už neprozradím víc.

Jordana - podkladový lak pro podporu růstu nehtů (70 Kč/15 ml)

Tento podkladový lak mi vydržel asi rok používání, kdy si lakuji nehty asi tak 3x týdně. V lahvičce sice ještě tak 1/4 podlaku zbývá, ale lak už sám o sobě neschne a hrudkuje, natož pak s barevným krycím lakem. Tento podlak je určený pro podporu růstu nehtů, ale tento účinek jsem nezaznamenala. Každopádně podlak nehet pěkně vyhladil, rychle schnul a dobře se na něj lakovalo barevný lak. Teké prodloužil výdrž pěkně nalakovaných nehtů v kombu s lakem od Essence Better than gel nail, tak o dva dny. Nevýhodou je, že u nás v Opavě Jordanu nikde nemají, tak musím objednávat z eshopu.

Máte vyzkoušený některý z mých spotřebovaných výrobků? Poradíte mi nějakého náhradníka za podlak od Jordany?

M.

6 komentářů:

  1. moc pěkný článek :) stále taky hledám nějaký dobrý podkladový lak, četla jsem hodně pozitiva na OPI :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych řekla pravdu, tak já nejsem moc zastáncem drahých laků na nehty, tak se mi ani do podkladového nechce investovat :-)

      Vymazat
  2. Jako podkladový lak používám Four season, mají ho spíš v drogériích ve stylu Teta a Jasmín a v některých lékárnách. Nejdřív jsem měla hedvábí na zepvnění a teď vápníkový. http://jednouseztohozblaznim.blogspot.cz/2013/09/moje-maly-radosti.html Stojí kolem 45-50,- http://www.lekarna.cz/four-seasons-vapnik-s-teflonem-a-belicim-efektem-14ml/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě slyšela chválu hlavně na nadlaky Four season, na podlak ani tak ne. Ale díky za radu - vyzkouším ;)

      Vymazat
  3. Antiperspiranty Nivea mám opravdu v oblibě:-)
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky, ale u těch ostatních mi vadí vůně, jsou takové těžší typické pro Niveu, ale tahle s citronovou trávou voní úžasně a taky funguje :-)

      Vymazat