úterý 29. října 2013

Zlaté třpytivé líčení s Lady Shimmer

Hezký den přeji,

zlaté líčení mám moc ráda a dle mého sluší všem barvám očí. Když jeden podzimní den vykouklo sluníčko, měla jsem opět letní náladu. S létem se pojí teplé hřejivé slunce, bronzové opálení a proto jsem si mé oblíbené roční období chtěla navodit tímto třpytivým zlatavým líčením. Při tomto líčení jsem ovšem nepoužila žádnou paletu očních stínů, ale sáhla jsem po shimmer bricku od Famous v odstínu Lady Shimmer. Tento multifunkční produkt používám především jako rozjasňovač, ovšem díky nádherným zlato-bronzovým barvičkách skvěle poslouží právě jako oční stíny. 







Postup:

  • Aby produkt na očích vydržel celý den je nutné, alespoň v mém případě, použít pod ně bázi.
  • Na celé pohyblivé víčko jsem nanesla světlý zlatavý stín (1)
  • Ohyb oka jsem vystínovala trochu tmavší zlatou (2) a obě barvy vzájemně spojila rozblenděním
  • Vnější koutek jsem jako vždy ztmavila  a to nejtmavší zlato-bronzovou barvou (3) a přechody opět rozmazala do ztracena
  • Těsně podél spodní linie řas jsem nanesla černou tužku (Dermacol), aby nepůsobila tvrdě, tak jsem jí  následně štětcem lehce rozmazala 
  • Vnitřní koutky a místo pod obočím jsem projasnila bílou barvou se zlatými odlesky (4)
  • Pak stačilo jen nanést černou řasenku One by One od Maybelline a bylo hotovo.

Co na to říkáte? Taky občas sáhnete po něčem, co neslouží primárně jako oční stíny?

R. 

8 komentářů:

  1. Popravde receno, mam tu stin od Macu, v ruzove, rikali mi, ze se da pouzit i jako tvarenka... Tak jsem to vyzkousela a stejne hrozna pigmentace jak na ocicj, tak na tvari :-)

    Takze sem rada, ze tobe se zadarilo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, už jsem se ním líčila několikrát a vždy spokojenost, stíny na očích držely celý den

      Vymazat
  2. Já teda produkty používám na to, na co jsou, ale to bude tím, že takovéhle multifunkční odstíny nemám. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, ovšem nějaký ten multifunkčí produkt není na škodu :)

      Vymazat
  3. Podobný Brick shimmer mám od Essence, je snad stejný :)

    OdpovědětVymazat