pátek 4. října 2013

Duo tvářenek od Flormaru

Krásné páteční ráno,

od značky Flormar jsme tady ještě nic neměli, tak jsem se rozhodla, že Vám dneska ukážu duo tvářenek této značky.

Duo tvářenek Flormar - Blush-on


Toto duo je umístěné v klasickém růžovém flormarovském obalu. Design není nic moc, vypadá tak obyčejně a docela i lacině. Plast je sice dost bytelný, asi se při pádu nerozbije, ale víčko je na kazetce jen nastrčené, takže se s tvářenkou musí opatrně, aby víčko nevyletělo.


Teď přejdeme k obsahu - duo má 14 g. Jak vidíte na fotce, tvářenka je jemné korálové barvy s perleťovým shimmerem. Shimmer není příliš výrazný, spíš se jen třpytí na sluníčku, takže ani když s tvářenkou trochu přidáte nevypadáte jako diskokoule. Druhá polovina je taková béžovošedá taupe barva, kterou jsem chtěla používat na konturování, ale tato část dua obsahuje mnohem více shimmeru než korálová tvářenka, takže ke konturování není vhodný. Ten taupe odstín není ani příliš pigmentovaný, spíš velmi lehce, proto by se dal používat jako rozjasňovač.


Pigmentace obou odstínů je odlišná, na swatche jsem musela nanášet každou barvu v jiném počtu vrstev. Aby byla korálovka viditelná, stačí aplikovat jednu vrstvu, pro výrazný efekt stačí vrstvy dvě. Ovšem odstín Taupe v jedné vrstvě není vůbec viditelný, abych byla schopna barvu aspoň trochu zachytit musela jsem nanést vrstvy tři.

Výdrž tvářenky na jablíčkách je slušný, celé dopoledne je barva sytá a pěkná, ale odpoledne by už chtěla zintenzivnit další vrstvou. Takže můžu říct, že výdrž je asi tak 4 - 5 hodin. Odstín Taupe nejsem moc schopná ohodnotit, protože se mi zdá, že na tváři není vůbec vidět.

Toto duo jsem si koupila loni na dovolené v Bulharsku, kde neměli tester, ale barvy se mi líbily, tak jsem zariskovala a set koupila. Taupe tvářenku nevyužívám, ale za cenu za kterou jsem duo koupila nelituji. (v Bulharsku v přepočtu asi za 30 Kč).

Dosupnost v ČR je v drogeriích Teta, kde se výrobky Flormar pohybují kolem stovky.

Hodnocení: 2/5

Kdybych měla hodnotit každý odstín zvlášť, tak korálovka získá 4/5, zato taupe asi 0/5. Takže v průměru toto duo získává 2/5.

Máte nějaký výrobek značky Flormar? Jste spokojené? Nebo máte zkušenost přímo s tímto duem?

M.

15 komentářů:

  1. Po te jsem koukala, ale jak pises, obal mi prisel az forovy a vubec necprakticky reseny. Navic tam byly ty barvy tak krive nalepene, ze jsem se rozhidla nekoupit. Ja sla prave pro tvarenku a nebo bronzer na konturovani. Cena u nas v tete tusim 115 Kc.

    Jinak na kontury jsem si vzala misto toho za 99 Kc bronzer osld Gabriella Salvete. Ten ma pigmentace... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi se právě tahle taupe barva docela líbila a říkala jsem si, že na zimu by nemusela být špatná, ale chyba lávky, když ani není vidět :-D

      M.

      Vymazat
  2. Znacku neznam, ale obal by me asi zaujal. Do tety ale nechodim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co si pamatuju, tak u nás ani dlouho Flormar nikde nebyl, vím, že tak před deseti lety jsem měla nějaké laky, pak jsem je vůbec neviděla nikde a řekla bych, že loni se zase objevil v Tetě.

      M.

      Vymazat
  3. Já mám doma taky tohle (nebo podobné duo), jen v jiném - bílém obalu, který vypadá o dost lépe. Používám jak tvářenku, tak i rozjasňovač na lícní kosti, u něj mi vyhovuje, že je to jen takový shimmer. Ale víc mi sedí ten jejich druhý typ tvářenek, psala jsem o nich tady

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám doma taky tohle (nebo podobné duo), jen v jiném - bílém obalu, který vypadá o dost lépe. Používám jak tvářenku, tak i rozjasňovač na lícní kosti, u něj mi vyhovuje, že je to jen takový shimmer. Ale víc mi sedí ten jejich druhý typ tvářenek, psala jsem o nich tady

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ ty zapečené tvářenky vypadají mnohem líp, ale ty jsem u nás nikde neviděla. Ve "staré" Tetě nebyly a teď se ta drogérie přestavuje, tak třeba změní i sortiment.

      M.

      Vymazat
  5. Tak já se přiznám, že kolem těchto stojanů vždycky v Tetě chodím a koukám, mají spousty barviček. Barvy se mi libí moc, ale ty obaly mě totálně odrazují, takže jsem zatím nic nekoupila.....

    zkraslovadla
    kdyzmamchut

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem loni za ten Flormar utrácela na té dovči, všechno tam měli do 30 Kč, takže se to vyplatilo - koupila jsem si 2 quatra stínů a ty jsou pěkné, pak asi 10 barviček laků na nehty - ty se mi líbí moc a i výdrž je super, jen tahle tvářenka mě zklamala. Ale za tu cenu na vyzkoušení je to super.

      M.

      Vymazat
  6. Jéé tak ta se mi vůbec nelíbí... :( od Flormaru mám jen laky na nehty a ty jsou fajn :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  7. ta korálová vypadá pěkně :) od Flormaru jsem ještě nic nezkoušela, ale upřímně mě ta značka ani neláká :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, že ta značka moc nenaláká - design nic moc, výběr ujde, ale ceny přes stovku a to mi příjde na takový šunt docela dost.

      Vymazat
  8. Mě je tato značka krajně nesympatická:) V drogerii ji věnuji jen letmý pohled, pač je naproti pokladně:)

    OdpovědětVymazat