neděle 13. října 2013

Došlo nám - září 2013 - Radu

Nádherný den vám všem,

dnes vám přináším  článek o výrobcích, které se mi podařily v měsíci září spotřebovat. Zdá se mi, že je toho každý měsíc víc a víc, což je jedině dobře, neboť mé kosmetické zásoby jsou stále značné. Tak jdeme na to!



Začneme hezky od hlavy, tedy vlasovou.



Loreal Casting Créme Gloss 503 Mléčná čokoláda

Já si vlasy barvím (dávám přeliv) asi tak 2x ročně a již řadu let používám přelivy Loreal Casting Créme Gloss. Maximálně mi vyhovuje aplikace na mokré vlasy, takže si barvu můžu bez problému aplikovat sama, navíc mi na mé dlouhé vlasy stačí pouze jedno balení. Také se mi líbí, že barva je k vlasům šetrná a neobsahuje amoniak. Většinou si vybírám z nejrůznějších hnědých odstínů. Vyzkoušela jsem již řadu odstínů např. tmavý kaštan, hořká čokoláda a všechny mi vesměs chytly do hodně tmavě hnědé. Proto jsem tentokrát vybírala světlejší hnědou a zaujal mě nový odstín č. 503 Mléčná čokoláda. Výsledná barva se mi moc líbí, chytla podobně jako na obrázku, je opravdu čokoládová, nijak přehnaně tmavá a já jsem maximálně spokojená.

Pure Fiji šampón a kondicionér z kokosového mléka

O tomto duu jsem psala již ZDE. Jen shrnu, že mi výrobky nijak extra nesedly. Šampón málo pěnil, celkem hezky voněl. Kondicionér měl hutnější konzistenci, nevoněl moc přirozeně a fungoval jako každý jiný kondicionér. Ovšem při používání obou výrobků se mi rychleji mastily vlasy, hůře se upravovaly a nebyly tak nadýchané jak jsem zvyklá.

Biosilk Silk Therapy 15 ml

Biosilk používám již několik let a je úžasný. Vtírám ho asi do 2/3 délek vlasů vždy po umytí. Vlasy uhladí, vyživí, zacelí a dodá jim lesk. Těch 15 ml mi vydrží opravdu dlouho, neboť stačí vážně jen troška a to i na mé dlouhé vlasy. Určitě doporučuji, já sama mám další lahvičky v zásobě.

V péči o pleť mi v září došlo toto trio výrobků:



Bioderma Sébium H20, 500 ml

Toto velké balení micelární vody od Biodermy mi vydrželo téměř rok. Je teda pravda, že jsem micelárku nepoužívala denně a pravidelně. Mimoto jsem jí používala spíše jen na dočištění, než na úplné odlíčení make-upu. Voda je fajn, obličej vyčistí dobře, nijak nelepí, jemně voní a celkově mi vyhovovala, ovšem nějak jsem nepřišla na to v čem by měla být natolik skvělá, aby stále tolik peněz. Takže další balení kupovat nebudu.

Synergen mycí krém 5v1, 200 ml

O tomto čistím krému se nebudu zbytečně moc rozepisovat, neboť podrobnou recenzi jsem na něj psala zde.. Jen dodám, že krém byl v poměru cena výkon opravdu dobrý a mile mě překvapil. Pleť dobře vyčistil, nevysušoval jí, příjemně voněl a to vše za 40 Kč.

Saloos Bio konopný olej, 50 ml

Oleje jsem si v péči o pleť velmi oblíbila. Tento konopný jsem používala večer místo klasického pleťového krému. Olej pleť skvěle hydratoval, regeneroval, urychloval hojení pupínků a celkově mé pleti moc svědčil. Podrobnou recenzi čekejte v brzké době.

Z tělové kosmetiky jsem spotřebovala tyto výrobky:



Natuvell sprchový gel, 300 ml

Sprcháč jsem kupovala při nákupu v supermarketu Globus. Měl 300 ml, nádherně kokosově voněl, dobře pěnil, stačilo ho použít jen trochu a navíc stál jen kolem 20 Kč. Takže pokud budete nakupovat v Globusu a zjistíte, že nemáte sprcháč, tak vám tento z jejich privátní značky Natuvell můžu doporučit. Za málo peněz hodně muziky.

Wellness Beuty tělový olej Lemongras& bambus, 150 ml

Tělové oleje mám v péči o pokožku těla moc ráda, zejména v letních měsících. Tento olej moc hezky citrusově voní, super hydratuje a zanechává pokožku vláčnou a voňavou na dlouhou dobu. V Rossmannu je často v akci 1+1 zdarma, takže vás toto balení může vyjít jen na 50 Kč jako mě.

Ziaja kakaové tělové máslo 200 ml

Úžasné máslo, nádherně voní, bravurně hydratuje, rychle se vsakuje a pokožku provoní na opravdu dlouhou dobu. Recenzi najdete zde.

Isana tělový krém kakao a bambucké máslo, 500 ml

Tělový krém byl moc fajn, za tu cenu cca 50 Kč mě mile překvapil. Hezky voněl, slušně hydratoval, trochu pomaleji se vsakoval ale jinak super. Recenze zde

A na závěr došlá dekorativka.


Řasenka Gabriella Salvete Diamante

Pro mě nejlepší řasenka. Vydržela mi cca rok a půl v naprosto dokonalém stavu. Teď ke konci již trochu vyschla a maličko se mi ohnul kartáček, tak se s ní už rozloučím, přesto ale stále kreslí. Moc mi vyhovuje její plastový kartáček, konzistence a především výsledný efekt. Tak krásné řasy jsem s žádnou jinou řasenkou nedosáhla. Paráda, určitě si jí koupím zase. Více o ní se dočtete zde.

Dermacol Lips Love 03 Amore

O těchto barevných balzámech jste toho určitě již mnoho četly. Mě moc vyhovoval. Na to že se jedná pouze o balzám, tak je opravdu hodně pigmentovaný, dobře hydratuje, hezky voní a má SPF 15. Jen to balení není nic moc. Balzám se mi zlomil, takže se hůře aplikoval a ke konci jsem už používala štěteček. Přesto jsem si ho oblíbila a další dva mám v zásobě.

Zdá se vám spotřebovaných výrobků hodně nebo málo? Jak jste na tom se spotřebou Vy?

R. 

2 komentáře:

  1. Taky používám stejný přeliv, již řadu let, mám dlouhé, hodně husté vlasy a ke konci barvení už nevím kam s barvou:) Chytají vesměs všechny odstíny do tmavě hnědé, ale jak se vymývají, tak se odstín podobá tomu na krabičce. Zrovna včera jsem barvila odstínem Chilli čokoláda a je to hnědá s krásným červeným nádechem, takže spokojenost:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš, za začátku jsou všechny vesměs tmavě hnědé, ale s vymýváním dostávají tu správnou barvu. Ke konci barvení už taky nevím kam ten zbytek barvy plácnout :D. Červený nádech mám ráda, takže se po tom tvém odstínu určitě podívám

      R.

      Vymazat