sobota 19. října 2013

OOTD - Květovaná košile

Dobré ráno,

dnešní outfit vypadá na první pohled díky černému trenchcoat dost tmavě, ale pod ním se ukrývá výrazná květovaná košile. Abych ty prvotní tmavé barvy rozbila, tak jsem kolem krku hodila zelený šátek, který mám z ebay. Je moc příjemný, měkký a řekla bych, že i dobře vypadá. Černý dvouřadý trenchcoat je z F&F a kupovala jsem si ho loni nebo předloni, teď už přesně nevím.  Moc se mi na něm líbí kvalitní materiál i zpracování. Navíc nebyl nijak drahý, myslím, že stál 890Kč. 

Jednoduché tmavě modré džíny mám teprve chvíli, jsou z Kiku za pouhých 249Kč. Za tu cenu jsem je musela zkusit. Vypadají dobře, zatím se nijak neošoupaly atd, ale uvidíme po prvním vyprání. Prim hraje košile, kterou jsem si vydražila na ebay za nějakých 120Kč. Moc se mi líbí modrý květovaný vzor na bílém podkladu a rafinovaně schované knoflíčky. Košile je z lehkého materiálu, proto jsem si pod ní vzala 3/4 béžové tričko. Košili jsem ještě ozdobila náhrdelníkem, který je rovněž z ebay. Kabelku jste už viděli několikrát a mám ji z e-shopu svetshopaholiku.cz. Boty tentokrát moc neuvidíte, ale jsou to černé kotníkové lodičky. Mají vysoký podpatek a platformu, mám je již pár let a jsou z aukra.

Jinak proším omluvte zhoršenou kvalitu fotek. Ale fotily jsme až večer a proto nejsou moc povedené. Navíc nás teď nějak zlobí blogger, který kvalitu fotek rovněž dost mění, bohužel k horšímu. Zkusíme to vylepšit.






Líbí/nelíbí? 

R. 

3 komentáře: