středa 30. října 2013

Nalakováno – Catherine Arley č. 673

Ahoj všem,

doufám, že naše pravidelné lakovací posty máte rády a s chutí si přečtete i ten dnešní, který bude o moc povedeném laku od Catherine Arley. Jedná se o holografický lak v odstínu č. 673, což je moc hezká a slušivá střední fialová.  Ovšem oproti jiným holografům např. Color Club, má tento lak holografický efekt málo viditelný. Navíc se mi ani na fotkách nepodařil správně zachytit, přesto je lak pěkný a vlastní post si zaslouží.



Jak jsem již řekla, tak výsledný holografický efekt není nikterak výrazný, ale je tam. Barevně jde do růžovo-stříbrna. Mě se barva moc líbí a to i přesto, že by výsledný holo efekt mohl být nápadnější. Lak je tekutější konzistence a má užší rovný štěteček. Lakuje se naprosto bezproblémově, nedělá pruhy, nestéká. Stačí pár tahů přes nehet a máte vystaráno. Přestože je lak tekutější, tak solidně kryje již v jedné vrstvě, ale dvě jsou ideální. Doba schnutí je průměrná a schne do vysokého lesku.





Výdrž laku je ucházející. Dolů jsem ho dávala pátý den jen s ošoupanými špičkami. Ovšem musím říct, že právě ty špičky se ošoupaly dost rychle, ale zato se nijak neloupe.  Na tento lak jsem narazila na votočvohoz a dala jsem za něj 89 Kč. Kdyby jste si některý holografický lak Catherine Arely chtěly pořídit tak doporučuji mrknout právě na votoč, e-bay, omlazení či mimibazar.


ve stínu

Celkové hodnocení – 4/5

Značka: Catherine Arley
Objem: 14 ml
Cena : 89 Kč a více
Dostupnost: votočvohoz, ebay, omlazeni, mimibazar

Celkově musím říct, že mi lak sedl a dost jsem si ho oblíbila. Líbí se mi jeho barva i jemný holo efekt, přesto bych ho jako klasický holografický lak nenazvala. Suprově se lakuje i dobře drží. Navíc je ho 14 ml, takže mi ještě nějaký ten pátek vydrží. Hroší je to s dostupností, neboť musíte hledat na netu.

Znáte laky Catherine Arely? Co vy a holografy, líbí se vám?

R. 

5 komentářů:

  1. Ja je mam z ebay, cena od 130kc. do 5dni doma.

    co se tveho zamysleni nad holo neholo efektem, budu nesoihlasit.
    Za prvne rikas, ze CC laky maji vyraznejsi efekt, ano, ale jen nektere. Jine naopak maji stejne jemny jako catherine.
    A vzhledem k tomu, ze pomerne casti populace ten vyrazny holo vadi a CA ma siroky vyber barev, tak naopak lidem vyhovuje vic.

    Dale je potreba zminit, ze CA dela laky opravdu jen s jemnym holo efektem, zrovna o vikendu jsem mela jejich cerveny odstin na nehtech, krasne svitilo slunicko....a to, co ten lak predvadel...to byla nadhera.

    Navic narozdil od CC si slusne poradi s top coatem, u CC totiz holoefekt zabijes z 80%

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dívala jsem se, že na ebay je plno krásných odstínů a za fajn cenu, časem si určitě sbírku rozšířím.

      Jestli mají všechny CC stejný efekt netuším, minimálně ty mé, které nejsou přímo z té holografické kolekce mají, výsledný efekt výraznější, ale věřím, že další odstíny ho můžou mít mírný, podobný těmto CA lakům. Já se zatím nikde nesetkala s názorem, že by někomu výrazný holo efekt vadil, to mě docela překvapuje.

      Červený CA mám taky a je nádherný, že bych se na něj pořád dívala. I tento je krásný, proto mě mrzí, že ten holo efekt na fotkách tak nevynikl, ať jsem se snažila sebevíc.

      Jinak já na holografický CC dala nadlak a efekt byl stejný jako bez něj, jen výdrž byla podstatně lepší. Ale už jsem slyšela, že nadlaky holografům ubírají na kráse.

      Vymazat
    2. Vezmu to postupně, podle toho, co tu mám já...

      BORN PRETTY - cena cca 100kč, ebay (4ml) blbě kryje, vlastně vůbec, ale nej efekt. 5dní na nehtu

      MILANI - 509, cenu netuším, brala jsem na vv. kryje ve 2-3 vrstvách, ale dvojitý holo, protože obsahuje shimmer a třpytky, 2-3 dny na nehtu

      CC - 850 (worth the risque) - mně pruhuje, nijak ale závratně. efekt střední intenzity. výdrž stěží dva dny, spíše den a půl

      CC - 981 (angel kiss) - extra efekt, ale při použití top coatu (seche vite, better than gel) se intenzita snížila o 80%, přesto ale byl výrazný dost, výdrž stěží dva dny

      CC - 859 (fashion addict) - efekt stejný jako u worth the risque

      CC - 871 (wild at heart) - efekt stejný jako u laků CA, výdrž dva dny

      CC - 852 (revvvolituon) - stejné jako u 871

      a teď CA..

      CA - 670 - která jesotva o půl stupně méně výrazná, jestli vůbec, jako její sestřenka od CC fashion addict, výdrž tři dny

      CA - 800 - krásná červená barvička, u které není na první pohled patrný holo efekt, ale na přímým slunci hází modré, červené a zelený třpyt. výdrž tři dny

      CA - 677 - něco mezi vínovou a burgundy, holo efekt podobný jemnějším CC odstínům, výdrž 4 dny

      CA - 805 - špatně kryje, holo efekt střední (výdrž nezkoušena)

      CA - 807 - výraznější než revvvolution, výdrž 4 dny

      Nubar - Elegant Indigo... potřeba speciální úpravy (dočasně výrobní tajemství) a pak máš efekt maximální, jinak stěží ten nejslabší, výdrž 3 dny...

      Neříkám, že top coat škodí všem, ale minimálně u CC Angel Kiss a u CA 677 tomu tak opravdu je.

      Vymazat