středa 16. října 2013

Nalakováno - nehty jako leopard


Krásné ráno,

před časem jsem měla chuť ozdobit své nehty, proto jsem po delší době vytáhla svou razítkovací soupravu a pustila se do toho. Jako destičku jsem použila tu od essence se zvířecími vzory. Vlastně všechny produkty kromě razítkovacího setu jsou značky essence.



V první řadě jsem nanesla dvě vrstvy světle béžového laku 03 Shinning Star. Tento odstín už u essence neseženete, ale můžete použít jakýkoliv béžový popř. světle hnědý lak.



Poté jsem pomocí černého laku na nehty nail art stampy aplikovala vrstvičku laku na destičku, setřela stěrkou přebytečnou barvu a obtiskla na razítko. S černým lakem přímo určeným pro toto zdobení šlo vše velmi hladce, motiv se na razítko bez problému přenášel. Pak již stačilo vybraný v mém případě leopardí motiv, přenést na nehet.



 Aby vzor lépe držel a získal hezký lesklý finnish, vše jsem zakončila jednou vrstvou rychleschnoucího krycího laku better  than gel nails od essence. A bylo hotovo. Vše mi zabralo jen chvilku a nehty získaly hezký zvířecí vzor.






 Co na to říkáte? Líbí se vám? Taky používáte razítkovací set?


R.

10 komentářů:

  1. S razítkováním si docela dobře rozumim :) a ráda ho pouzivam, diky.rychlosti. Behem několika mála minut jsou nehty efektně ozdobeny. Díky bloggerce Lence z Mikrosvet by Ellen ocekavam kolekci desticek bundle monster holiday, uz se těším :) A pokud se chcete děvčata podivat, jak dopadl muj vzor leoparda pri razitkovani, tak tady:

    www.hkphotography83.blogspot.com/2013/04/essence-02-stamp-me-black.html?m=0

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdysi jsem razítka využívala dost často, teď už jen když mám chuť si nehty nějak ozdobit - což není moc často. Najít zajímavé razítkovací destičky je docela umění, neboť se ty vzory dost často opakují, takže na ty tvé jsem dost zvědavá. Díky za odkaz, hned se mrknu.

      R.

      Vymazat
  2. Moc hezký :) já to nezkoušela, asi jsem na to moc líná a nemám na to nervy... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ono to chce ze začátku trochu cviku a trpělivosti, ale pak je to otázka chvilky

      R.

      Vymazat
  3. Já si nehty nelakuju, ale tohle je moc hezké. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to já jsem zase lakovací maniak :D

      Vymazat
    2. pokud myslíš destičku tak ta je od Essence (koupíš normálně v drogérii), razítkovací set už mám déle a už si přesně nepamatuji kde jsem ho kupovala, asi na aukru...ale seženeš ho také v drogérii viz essence, nebo třeba ebay a různé nehtové e-shopy

      Vymazat