úterý 15. října 2013

Šedozelené líčení pro zmírnění podrážděných červených očí

Ahojky,

tak a už je tady vážně podzim a babí léto se nám už asi nevrátí. Toto sychravé podzimní počasí je obvyklé pro bujení rýmy a chřipky a s tím přichází i začervenání očí od nachlazení. Určitě víte, že zelené tóny červenou barvu zmírňují a tak jsem si pro Vás připravila výraznější líčení, vhodné především na večer, když už musíte někam vyrazit nachlazené a nemocné. Já jsem toto líčení, doplněné pouze o nude rtěnku, měla v pondělí v divadle, kde jsem vyrazila i přes to, že jsem nebyla moc fit.

Pro toto líčení by sice byly vhodnější matné odstíny, ale vzhledem k tomu, že se jedná o večerní líčení, tak jsem zvolila variantu stínů se shimmerem.


Já jsem jako podklad pro toto výrazné líčení použila bázi pod oční stíny Artdeco (1). Oči jsou vykresleny pomocí paletky The Big Cat Eye Palette od značky Famous a použila jsem odstíny Gleam (2) a Emerald City (3). Vnitřní koutky jsem zvýraznila třpytivým stínem od Essence (4) v odstínu 02 Dance all night. Pohled jsem prohloubila bílou perleťovou tužkou (5) taktéž od Essence v odstínu Whipped White Frosting, kterou jsem vykreslila spodní linku. Na závěr jsem řasy pročesala řasenkou Beauty Full Volume od Bourjois.


Postup líčení: 

  • To, že jako základ naneseme bázi pod oční stíny, už asi každý ví, ale přece jen to připomenu. 
  • Na vykreslení celého pohyblivého víčka jsem použila světlejší modrozelený stín z paletky, tmavou šedozelenou jsem nanesla do banánku a pořádně jsem jej rozblendila, aby oko získalo tvar.
  • Stejným odstínem jsem ztmavila vnější koutek oka skoro až do poloviny víčka. Tento krok jsem nanášela chlupatým blendícím štětcem, aby se barvy mezi sebou pořádně propojily a vznikl "třetí" odstín šedozelené.
  • Tmavým stínem jsem také nanesla linku kolem celé linie horních řas, kterou jsem jemně rozetřela, aby nebyla tvrdá a nepůsobila moc uměle.
  • Aby se celé líčení projasnilo, pod linií spodních řas jsem nanesla perleťovou tužku od Essence, kterou jsem ještě zafixovala a zvýraznila perleťovým stínem, taktéž od Essence. Tento krok celé oko více otevře a také zakryje únavu a začervenání očí.
  • Nakonec jsem řasy jen natočila kleštičkama na řasy a pročesala mou oblíbenou objemovou řasenkou od Bourjois.

Odstíny: 5 - Tužka na oči Essence - 07 Whipped White Frosting, 4 - Oční stíny Essence - 02 Dance All Night, 2 - Oční stín z paletky Famous - Gleam, 3 - Oční stín z paletky Famous - Emerald City.

Co říkáte na toto líčení? Jak se líčíte vy v případě nachlazení?

M.

2 komentáře:

  1. Ha, to mě nenapadlo takhle retušovat svoje angorácké oči. :D Někdy to musím vyzkoušet, díky za tip. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No úplně to zarudlost nevymaže, ale pomůže to trochu potlačit červenou :-)

      Vymazat