úterý 8. října 2013

Matné švestkové líčení

Příjemný den přeji,

máme úterý a s ním přichází opět další líčení. Než se na něj vrhneme, tak bych Vám chtěla připomenout, že dnes máte poslední šanci zúčastnit se naši GIVEAWAY o dva úžasné kosmetické balíčky. Dnešní líčení se ponese v barvě dozrálých švestek. Pro někoho může být líčení poměrně výrazné a vhodnější spíše na večer, ovšem mě nedělá problém mít takovéto líčení na běžný den. Celé líčení jsem vytvořila pomocí úžasné paletky Sleek v odstínu Au Natural. Paletka obsahuje přirozené stíny, matné i třpytivé, díky čemuž lehce vytvoříte jemné decentní líčení na den, nebo tmavší a výraznější na večer.







Postup:
  • Opět jsem pro celodenní výdrž stínů pod ně nanesla bázi Artdeco
  • Poté jsem na celé pohyblivé víčko nanesla matný tmavě fialový stín (1), který lehce rozblendila směrem nahoru
  • Ohyb oka jsem vykreslila matným meruňkovým stínem (2), fialovou barvu jsem tak zjemnila a vzájemné přechody rovněž tak
  • Tmavě hnědým (3) opět matným stínem, jsem lehce ztmavila vnější koutek a všechny barvy vzájemně propojila
  • Spodní linku jsem vykreslila stejným švestkovým stínem (1) jako horní víčko
  • Vnitřní koutky jsem projasnila matným bílým stínem (4), ten jsem nanesla také pod obočí
  • Pak už jen stačilo nanést řasenku a je hotovo. Já použila Rocket Volum od Maybelline. Řasenka je relativně nová a bohužel řasy trochu slepuje, což je vidět i na fotkách.

Musím říct, že mě se kombinace tmavé švestkové a meruňkové velmi líbí. A přestože je líčení tmavší, je dle mého dobře nositelné i na den. 

Co si o tom myslíte? Jaká vaše oblíbená "podzimní" kombinace stínů?

R. 

12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. je super, nejen že stíny drží celodenně, ale taky lehce zintenzivňuje jejich odstíny - můžu určitě doporučit

      Vymazat
    2. A myslíš, že mi pomůže, i když se mi víčka hodně mastí?

      Vymazat
    3. určitě, sama mám taky poměrně mastná víčka a s bázi mi drží stíny nehnutě celý den

      R.

      Vymazat
    4. Tak to ráda slyším, asi zainvestuji. Jinak zkoušely jste i nějakou chválenou levnou bázi? Já slyšela, že ta od ELFu je prej dobrá...

      Vymazat
    5. Elf bází jsem spotřebovala několik a jsou vážně super, za cenu 39 Kč lepší neseženeš. Stíny mi s ní bez problému drží celý den. Takže pokud s bázema teprve začínáš, tak ti tu od elfu můžu určitě doporučit!

      Vymazat
  2. Kombinace se mi líbí, také ji nosím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi ta kombinace dost zalíbila, je výrazná, ale přesto dobře nositelná

      Vymazat
  3. je to krásné, na tu paletku si dělám zálusk :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, paletku ti můžu rozhodně doporučit, je skvělá - jako všechny sleek paletky

      Vymazat