středa 9. října 2013

Nalakováno - růžovka od Sephory v odstínu Pink paradise

Ahojky,

myslíte si, že existuje ráj? Já jsem ráj objevila, alespoň ten lakovací. Ten jsem našla v dokonalém laku od Sephory s názvem Pink paradise. Nevím, jestli vy všichni máte na dokonalý lak stejné požadavky, jako já, ale ty mé teda tenhle sephorácký lak splnil. 

 A jaké jsou mé požadavky pro skvělý lak? Své požadavky jsem sestavila od nejdůležitějšího po nejmíň důležitý požadavek takhle:
  • perfektní barva,
  • dlouhá výdrž, 
  • krátké schnutí, 
  • dobré krytí,
  • příznivá cena.


Tak začneme barvou - ta je krásná sytá růžová s neonovým nádechem. Taková veselá růžová je spíš letní barvičkou, ale hodlám lak používat i na podzim a i na zimu, aby rozsvítila škaredé sychravé dny.  (akorát teda na fotkách vypadá spíš do červena)

Výdrž laku je nadprůměrná! Tentokrát mi došel podlak a tak jsem si nehty nalakovala bez něj, jen s použitím nadlaku Better than gel nails od Essence a lak mi vydržel celý týden! Pět dní byl lak jako neporušený, jen už bylo trochu vidět, že mi nehty odrůstají a tak jsem měla kolem kůžičky trochu větší okraj, oprýskané špičky jsem měla až den šestý a sedmý. Myslím, že i osmý den by lak přežil, ale už jsem chtěla změnu.


Samotné lakování šlo taky jako po másle. Lak rychle schne - jsem zvyklá si dávat vždy dvě vrstvy laku, i když lak dobře kryje, ale než jsem si dolakovala poslední prst na jedné ruce, tak na druhé už byly nehty suché a mohla jsem pokračovat v lakování. Po finiši s Better than gel nails nehty taky uschly brzo, nikde se mi neobtiskly ani jiný problém se schnutím nebyl.

Při lakování Vás nečeká žádný zádrhel, lak kryje už v jedné tenké! vrstvě. Jak jsem psala o odstavec výše, tak jsem zvyklá si dávat vždycky dvě vrstvy laku, ale tady to nebylo vůbec zapotřebí. Šteteček laku je širší, ale trochu kratší než je u většiny laků obvyklé, ale pracuje se s ním dobře. Je hezky pravidelně zastřižený, takže nehrozí žádné přetáhnutí.



Poslední z mých požadavků na skvělý lak je i příznivá cena. U tohohle sephorácekého laku si s cenou nejsem úplně jistá, myslím, že se pohybuje okolo 159 Kč. Což je za 5 ml laku docela dost. Ovšem zase jsem si ochotná za kvalitu připlatit, takže kdyby se mi tento lak dlouhodobě osvědčil, klidně si jej pořídím znovu.

Celkové hodnocení: 6/5 (ano čtete správně, tento lak má dokonce šest z pěti, myslím, že pětka, jako nejvyšší hodnocení nestačí :-D )

Značka: Sephora
Cena: cca 160 Kč
Velikost: 5 ml
Dostupnost: Parfumerie Sephora

Tento lak všemi svými kvalitami převyšuje svou cenu - za lak, který vydrží na nehtech týden jsem si ochotná připlatit, tak mi ani ta vyšší cena nevadí. Barva laku je skvělá, výdrž nadprůměrná, rychle schne, lakuje se dobře a nepruhuje. Je prostě úžasný!

Jakou máte zkušenost s laky ze Sephory vy? Kupujete si je?

M.

4 komentáře:

  1. laky ze Sephory mám moc ráda, jsou jedny z nejlepších :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to jsi mně potěšila, určitě si pořídím nějaký další :-)

      Vymazat
  2. Sice píšeš, že je růžový, ale na fotkých vypadá červeně :) ale moc hezký. Laky Sephora mám ráda...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No asi podle toho jaký má kdo monitor :-) ale ve skutečnosti je růžový

      Vymazat