neděle 20. října 2013

I LIKE AUTUMN - tag

Ahojky,

podzim už je tady měsíc s námi, tak snad jsme si všichni zvykli na ty ranní mrazíky, padající listí a pouštění draků. Ne všem tohle chladnější počasí vyhovuje (my jsme zapřísahlé milovnice léta, tak ten podzim špatně snášíme) a tak jsme se rozhodly si ty podzimní plískanice zpříjemnit milým podzimním tagem, na který jsme čerpaly inspiraci v podobném tagu o létě.



1. Oblíbená podzimní barva, jak v líčení, tak oblékaní nebo v přírodě.

Maru: Jak jsem psala už v úvodu tagu, tak nejsem milovníkem podzimu, nemám ráda brzké zapadání sluníčka a chladná rána. Co se mi ale na podzimu líbí je to, jak se zbarvená příroda. Miluju bordó, tmavě zelenou, rezavou a prostě všechny tyhle podzimní barvy.

Radu: Mám ráda teplý a slunečný podzim, proto u mě vedou také hřejivé barvy jako nejrůznější odstíny zlaté, béžové, vínové barvy.


2. S jakým teplým nápojem trávíte podzimní čas?

Maru: Nedovedu si představit den bez dobré kávy, ale na podzim a v zimě často piji různý ovocný čaj, ale také mám ráda čaje zelené a bílé.

Radu: Kromě kávy, bílého a zeleného čaje, které piji celoročně si zejména na podzim ráda dělám čaj z čerstvého zázvoru s citrónem a medem, což je můj všelék proti nachlazení.

zdroj 
3. Oblíbený podzimní lak na nehty.

Maru: To je hodně těžká otázka, protože úplně podzimního oblíbence nemám. Spíš proti sychravému podzimu bojuji zářivými barvami. Jako např. různými růžovkami a fialovými laky. Momentálně to je třeba odstín 410 od Flormaru.


Radu: Na podzim ráda halím nehty do tmavších tónů, ať již mé oblíbené modré, zelené, zlatavé či červené barvy. Mimoto mi ale nedělá problém prozářit škaredé počasí zářivou modrou či neonově růžovou.

      Gabriella Salvete 06 Acquamarina, Essence 156 Me& my lover, Essence 78 Blue addicted, Catrice 910 Oh My Goldness!
                 
4. Oblíbené podzimní mazátko na rty.

Maru: Na podzim víc než kdy jindy používám výraznější rtěnky. Moje oblíbená je teď např. rtěnka od Calvina Kleina v odstínu Cosmopolitan, což taková sytá červno-růžová nebo balzámo-rtěnka od Catrice z loňské podzimní limitky v odstínu Revel The Red.

Radu: Zde musím souhlasit s Maru. Na podzim a v zimě mám velice ráda výrazné rtěnky, zejména v tmavší růžovo-fialové, červené či vínové barvě. Tento podzim jsem si nejvíce oblíbila růžovo-červenou rtěnku Yver Rocher v odstínu Rayonnant a pak růžovo-fialový odstín Wear Berries od Essence.



5. Trávíte na podzim radši čas venku nebo doma s knížkou nebo u oblíbeného filmu?

Maru: Ačkoliv nejím houby, jsem vášnivý houbař a miluji procházky po lese s košíkem plných hub. A vlastně mi ani nevadí, když nic nenajdeme, hlavně, že trávíme příjemné chvilky v přírodě. Ale v sychravém počasí se taky ráda zachumlám do deky a čtu si.

zdroj
Moje knižní novinka na podzimní večery zdroj 


Radu: Když je na podzim ještě hezké a teplé počasí, tak samozřejmě ráda trávím čas venku. Ať již na procházce či výletě na kole. Ovšem velice ráda trávím čas zachumlaná v posteli s teplým nápojem, či sklenkou červeného vína, čtením dobré knihy či sledováním oblíbeného seriálu.

6. Šála, šátek nebo holý krk?

Maru: Bez šály nebo šátku ani ránu! Mít tak holý krk, tak jsem hned nachlazená a škrábe mne v krku. Navíc šátky považuji za skvělý módní doplněk, který oživí každý outfit.

Radu: Tak já se musím přiznat, že jsem šály/šátky nikdy moc nenosila. Až v posledních pár letech jsem si je velmi oblíbila a nosím je ráda. Nejen že zahřejí, skvěle vypadají a mnohdy výrazně oživí střídmý outfit.


Pár z těch krasavců si objednala Radu z ebay



7. Trenchcoat nebo kožená bundička?

Maru:  Tak to je pro mě těžké vybrat, obojí nosím ráda, ale záleží na náladě a podle toho jak zkombinuju daný outfit. Někdy jsem ráda za rockerku v kožené bundě a někdy zase za elegantní slečnu v trenchcoatu a někdy ty styly promíchám, že si k pouzdrovce vezmu křivák a k trenchoatu zase něco rebelštějšího.

Radu: Ještě před 2 lety bych řekla kožená bundička, ale teď bych volila trenchcoat. A to protože mi přijde univerzálnější, hodí se ke všemu a o proti bundičce mi vyhovuje jeho delší délka.

Inspirace Reese Witherspoon - nosí trenchcoat i koženou bundičku - co jí sluší víc?

8. Nepostradatelný kousek oblečení.

Maru: Patří šály a šátky do sekce oblečení? Bez nich totiž nedám ani ránu!

Radu: Tak na podzim to je určitě dlouhý svetr a teplejší černé silonky.

9. Romantika při svíčkách nebo u krbu?

Maru: Já nejsem moc svíčková, líbí se mi svíčky jako dekorace, ale moc je nazapaluji a ani nevím proč. Asi jsem moc lenivá. Zato po krbu nebo aspoň krbových kamnech fakt toužím.

zdroj 
Radu: Tak já jsem naopak svíčková :D Miluji to jejich nazlátlé mihotavé světýlko, atmosféru, teplo a pohodu, kterou vytvářejí, proto si je ráda a často, zejména v tomto období, zapaluji.

zdroj

10. Velké teplé svetry nebo kožešina?

Maru: Svetříky nosím ráda, ale spíš než ty velké huňáče nosím slabší kardigany a vrstvím.

Radu: Určitě svetry, kožíšek je sice hezký, ale mě bohužel nesluší.



Tak tohle byl náš nový podzimní tag, doufáme, že se Vám líbil a že se taky zapojíte a prozradíte nám, co se Vám na podzimu líbí a co naopak rádi nemáte.

M&R


Žádné komentáře:

Okomentovat