čtvrtek 24. října 2013

Jak šel čas s mými vlasy

 Hezký den všem,

dnes jsem se rozhodla, že Vám ukážu, jak jsem za svůj dosavadní život experimentovala s vlasy. Přírodní barvu mám takovou tu klasickou blond/světle hnědou, ale někdy na základní škole mne chytly asi jako každou puberťačku různé barevné proužky, vymyvatelné šampóny a pestrobarevné řasenky na vlasy v modré a růžové. No prostě úlety, jaké jsme měly asi všechny.

Na začátku střední škole jsem si vlasy zesvětlovala na takovou světlou blond, no moc přirozené to asi nebylo, ale blížilo se to mé vlastní barvě.


Velká změna barvy vlasů u mne nastala v prvním ročníku na vysoké, kdy jsem se pod vlivem metalu a momentálního pocitu rebelství, obarvila na výraznou červenou barvu. Metal sice zbožňuju pořád a žiju tou hudbou stále, ale ta image mi dlouho nevydržela, chtěla jsem zpátky co nejblíže své přírodní barvě.


Koupila jsem si tedy v drogérce nějakou světle hnědou barvu (určitě to byla od Palette :-D) a snažila jsem se docílit přirozenějšího odstínu. Ale tehda ještě nebyly beauty blogy ani jsem nenavštěvovala omlazení a tak jsem nevěděla, že ze světle hnědé barvy vznikne tmavěhnědá až černá hlava. Ale ta barva se mi líbila. Nosila jsem jí skoro pět let a s černohnědou barvou na vlasech jsem se i vdávala.


Ale protože mám svoje vlasy světlé, tak odrosty byly vidět asi po 3 týdnech a vypadala jsem, jako bych plešatěla a tak mi došlo, že ta tmavá barva není pro mně ta pravá.


Od jara 2012 jsem se teda snažila stáhnout barvu a přiblížit se své přirozené. Protože mám veskrze s kadeřnicema špatné zkušenosti, snažila jsem se barvu si stáhnout sama, naštěstí jsem tuto operaci prováděla v dlouhých časových intervalech, tak jsem si vlasy naštěstí nezničila.

Proces začal nákupem stahovače barvy Color remover - Color B4. Ten ovšem nedoporučuji, příjde mi, že efekt neměl vůbec, byly to zbytečně vyhozené peníze. Asi po dvou měsících jsem si koupila nějaký levný odbarvovač a nechala ho na vlasech působit asi 20 min a to už efekt mělo, nebylo to přímo zesvětlení na blond, spíš jsem měla takovou tu středně hnědou, ale aspoň mi to nešlo do zrzava. Po dalších dvou měsících jsem se odhodlala na doporučení ke kadeřnici, která mi na dvakrát zbývající barvu stáhla odbarvovací lázní. Barva šla do blond/zrz, ale už se to blížilo barvě, kterou mám přírodní.


Od té doby jsem si vlasy barvila asi 3x Garnier Color Sensation odstínem 8.0 Zářivá světlá blond. Teď mám barvu už docela vymytou (taky jsem se barvila naposledy během plesové sezóny) a vznikla z toho taková medová blond, na které jsem si pomocí barvy Loreal pro Ombre vlasy vytvořila ombre - je pravda, že rozdíl ve vlasech není moc vidět, ale chtěla jsem, aby vlasy vypadaly přirozeně vyšisované sluncem.




Co říkáte na mé vlasové proměny? Taky jste na vlasech vyzkoušely všechny dostupné barvy?

M.

7 komentářů:

  1. Super článek! :)
    No já kdybych chtěla napsat něco podobného, bylo by to o ničem. :D Mamka mě v roce 2000 před nástupem na osmiletý gympl ostříhala na kluka (cop už mě nebavil) a od té doby si nechávám vlasy růst, růst a růst, jen zastřihávám konečky. Už je mám zase zpátky po zadek.
    Jinak barvu stálou jsem si na vlasy nikdy nedala. Na gymplu jsem si párkrát dala nějaký ten šampon s červeným nebo fialovým nádechem, pak jsem zakotvila na čokoládově hnědé. Tu používám od 18 let, kdy jsem začla šedivět, pravidelně na krytí šedi. Vím, že všichni říkají, jak jsou ty žluté šampony od Schwarzkopf na nic a chemicky hnusné, ale já když si dám přeliv 2-3 do roka, tak jsem si nevšimla, že by mi to vlasy jakkoli poničilo. A protože si je ani nefénuju nebo nijak tepelně neupravuju, tak si myslím, že je mám celkem zdravé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že se článek líbí. Páni vlasy až po zadek - závidím :), i když to barvení musí být šílené, nebo se pletu? Taky si myslím, že přeliv párkrát do roka vlasům neuškodí, navíc když si je nijak tepelně neupravuješ, tak se nedivím, že je máš zdravé

      Vymazat
  2. Ty jo, podle mě ti to nejvíc slušelo v té tmavé! :)

    Zvu Vás na svou giveaway: KLIK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, tmavou jsem měla ráda, ale to časté barvení bylo neúnosné proto jsem se vrátila k "původní" barvě

      Vymazat
  3. Nejlíp to máš teď, ty tmavé barvy Ti vyloženě nešly. Já se asi od patnácti barvím na zrzavo a nic jiného jsem nezkoušela, takže už ani nevím, jak bych vypadala ve své přirozené barvě, natož pak v jiných. Docela by mě to zajímalo, zkusila bych třeba nějakou paruku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za názor, se svou současnou barvou jsem maximálně spokojená. Když se člověk barví tak dlouho, tak hodně rychle zapomene na svou původní barvu, to znám moc dobře :D

      Vymazat
  4. mne sa najviac pacis na fotke cislo 3, tym ze mas vlay dlhe, predlzuje ti to tvar a farba mi sedi

    OdpovědětVymazat