sobota 5. října 2013

OOTD - S potiskem do města

Ahoj všem,

dnes vám přináším další z mých outfitů. Tento je focen někdy začátkem září, kdy bylo ještě hezké a relativně teplé počasí.  Nevím zda jsem vám to již říkala, ale co se týká oblečení tak mám velmi ráda nejrůznější vzory a potisky. Moc jednoduchých kousků v mém šatníku nenajdete. Když jsem viděla tyto vzorované kalhoty ve výprodeji v New Yorkeru za 169 Kč, tak jsem je musela mít. Jsou z pružného, velmi příjemného materiálu. Jsou až do pasu, takže je můžete nosit několika způsoby a z jednoho outfitu vykouzlit několik různých variant k nošení. Jelikož jsou kalhoty dost výrazné samy o sobě, tak jsem je doplnila jednoduchým černým tílkem, přes něhož jsem hodila 3/4 sáčko barvy slonové kosti z H&M. Černé balerínky mám z F&F, jsou hezky měkké a velmi pohodlně se mi v nich chodí. Celkově mi baleríny z F&F sedí, navíc ve slevách je můžete sehnat za směšnou cenu. Tyto stály tuším 129 Kč. Celý outfit jsem doladila "kufříkovou" kabelkou. Mám ji snad už 4 roky a přivezla jsem si jí z Polska. Je to lesklá černá kabelka s vyraženým vzorem hadí kůže. Na krk jsem zvolila výraznější náhrdelník. Tento mi přivezla Maru z Bulharska a moc se mi líbí. To by bylo vše a teď pojďme na fotky. Bude jich dnes víc, ale snad vám to nebude vadit.










Jak se vám zvolený outfit líbí? Taky rády nosíte vzory či potisky?

R.

Stále běží naše GIVEAWAY o 2 kosmetické balíčky, tak se nezapomeňte účastnit.  

6 komentářů:

  1. krásný outfit, máš úžasné kalhoty! moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Nicco, já si ty kalhoty hned oblíbila, nejen, že super vypadají, ale jsou velice pohodlné.

      Vymazat
  2. Outfit sa mi páči len by som vymenila baleríny za opätky a bolo by to dokonalé :)

    LipstickJungle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí. Uznávám, že by podpatky byly lepší, ovšem čekalo mě dost vyřizování a pobíhání po městě, tak jsem zvolila pohodlné baleríny.

      Vymazat
  3. Kalhoty za takovou cenu jsou opravdu super, taky bych je brala :-)
    Moc ti to sluší!

    Zúčastni se giveaway!

    OdpovědětVymazat