sobota 12. října 2013

OOTD - Wearing boyfriend jeans

Hezkou sobotu všem,

dneska Vám přináším poslední trochu "letnější" outfit, který jsem si oblékla tento týden ve čtvrtek, kdy u nás bylo skoro 20° C, což je na první dekádu měsíce října vážně nádherná teplota.

Z domů jsem vyrážela hned po návratu z práce, kdy ještě bylo pěkně a teplo a navíc jsem cestovala autem, tak jsem se ještě naposledy trochu vyletnila. Tento outfit, který jsem vyvenčila na posezení s kamarádkou v kavárně, se skládal z džínů v boyfriend stylu a obyčejného černého basic trička se spadlým ramenem. Jsem zvyklá většinou chodit v šatech a sukních a zrovna tehda jsem měla chuť na něco na mě "nečekaného". Ale aby ten outfit nebyl tak moc ležérní, doplnila jsem jej lodičkama a psaníčkem v pudrově růžové barvě. Jako doplňky jsem zvolila moje oblíbené zlaté hodinky Fossil, dále zlatý náramek se vzorem lístků z háemka, pásek je v barvě camel z Orsay a poslední z doplňků jsou náušnice v mint barvě, taktéž ve tvaru lístků, které jsem ulovila v letošních výprodejích v C&A za neuvěřitelných 30 Kč.


Na sobě mám: tričko - H&M, džíny - Bershka, psaníčko - Bershka, lodičky - Forever 21, náušnice - C&A, náramek - H&M, pásek - Orsay, hodinky - Fossil.











Vím, že spoustě lidí se boyfriendy nelíbí, ale myslím si, že jsou docela univerzálním kouskem v šatníku, dají se nosit jak v ležérní kombinaci s pruhovaným trikem a balerínkami přes den a na večerní posezení s přáteli s sakem a nějakým zajímavým topem spolu s psaníčkem a lodičkami.

"Osvícená :-)
A na závěr se opět omlouvám za kvalitu fotek, které jsou focené mobilem, protože do psaníčka jsem vážně zdrcadlovku nenacpala :-)

Jak jste na tom nošením "téměř pánských" džínů vy? Milujete je nebo vás jejich móda nechává chladné?

M. 

6 komentářů:

  1. Boyfriendy jsou vynález století a sluší snad skoro všem:-). Taky mám teď zrovna o nich článek na http://www.changingroom.cz/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj taky si myslím, že sluší všem, ale vím, že hodně lidí je proti nim, že to není ženské. Ale to si nemyslím, záleží spíš jak se zkombinují.

      Vymazat
  2. Zamilovala jsem se do tvých lodiček!♥

    OdpovědětVymazat