čtvrtek 10. října 2013

Vyhlášení naší první giveaway

Krásný čtvrtek Vám všem,

dnešní článek bude jen krátký a informativní a to v podobě vyhlášení výherců naší první giveaway.V prvé řadě Vám chceme poděkovat, že se Vás zúčastnilo tolik a to přesně 50 soutěžících. Vůbec jsme takovou velkou účast nečekaly. Podmínky giveaway jste splnily všechny, kromě jedné anonymní čtenářky, která nás nesleduje přes google. 

Aby byla soutěž spravedlivá, rozhodly jsme se, že výherce vylosujeme tradičně z klobouku. Na lístečky jsme si vypsaly Vaše přezdívky a maily a pak jsme Vás rozdělily podle preferencí, který balíček si přejete vyhrát. Jak jsme řekly, každá máte jednu šanci na výhru, ale ty z Vás, které odkaz na giveaway sdílely, dostáváte druhou možnost vyhrát. Tudíž lístečky v klobouku se svým jménem a emailem máte dva.

Balíček č. 1 vyhrává Brunwen



Balíček č. 2 vyhrává The company - Life



Výherce budeme kontaktovat emailem :-)

Závěrem Vám chceme obě poděkovat za to, že nás sledujete a že se k nám pravidelně vracíte. Jsme rády za všechny nápady a připomínky, které jste k nám měly. Moc si vážíme toho, že se Vám náš blog líbí a že vlastně jediná kritika padla na půdu některých ne moc kvalitních fotek. Musím se přiznat, že ty ne moc kvalitní fotky jsou má chyba, protože jsem nikdy moc nefotila, nebavilo mne to a neměla jsem ani kvalitní foťák a teď jsem si koupila nový a kvalitní, tak doufám, že se s ním brzo naučím, sžiju a ty fotky budou zase o něco lepší a pro Vás atraktivnější :-)

D Ě K U J E M E !!!



3 komentáře:

  1. Díky moc! Udělaly jste mi velkou radost, ještě jsem v žádné giveaway na blogu nevyhrála. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jupíí :) a i když to objevuji až teď (což nechápu, jak je vůbec možné) tak mám obrovskou radost!

    OdpovědětVymazat