úterý 1. října 2013

Univerzální jemné líčení z reklamy na Rimmel

Ahojte,

dnešní makeupová inspirace pramení z poslední reklamní kampaně Georgie Jagger na make-up Stay matte od Rimmel. Tento look je jemný a nositelný každý den, od jara do zimy. A mi se v této reklamě Georgia moc líbí a její make up také, tak jsem se pokusila napodobit její líčení i celkový look. Mi to samozřejmě tak jako jí nesluší, ale taky jsem neměla k ruce vizážisty a profesionálního fotografa :-D.

Foceno mobilem, ale pro představu snad stačí :-)
Georgia May Jagger v reklamě na Rimmel Stay matt make-up

Protože teď do spuštění českého eshopu MUA (zde) přidáváme každou neděli tématickou recenzi na MUA výrobky, tak jsem se rozhodla, že se pokusím na toto líčení očí použít aspoň nějaké z jejich výrobků. 


Toto líčení je jednoduché a jemné a tak na jeho vytvoření nebylo třeba nic než primer, oční stíny a řasenka. Použila jsem dvě paletky Extreme Metallics od MUA, a to v odstínu Starstruck a Go Getter, recenze na tyto čtyřky od MUA jsme tady měli v začátku našeho blogu (najdete zde). Řasenka je má oblíbená Diamante od Gabrielly Salvete a báze pod oční stíny je všem známá Artdeco.



Postup líčení
  • opět začneme s primerem - báze pod stíny je základ, bez nich pro většinu s nás s mastnějšími očními víčky nemá oční makeup smysl :-)
  • po vpracování primeru nestojí nic v cestě stínování očí. Já jsem začala s vnitřími koutky, do kterých jsem nanesla růžovolososový stín (1), tento stín vyplňuje první třetinu oka, kde na něj navazuje světlejší hnědý stín (3), který je nanesený až do vnějšího koutku. 
  • aby lososový a hnědý stín hezky splynuly v nenásilném přechodu, obě barvy jsem trochu rozblendila chlupatým blendícím štětceme pomocí zlatého stínu (2).
  • vnější koutek jsem také zvýraznila tmavě hnědým stínem, kterým jsem také vykresila linku kolem horních řas. 
  • Aby jsme líčení dodali trochu víc šťávy, tak jsme do banánku nanesli blendícím štětcem opět lososovou barvu (1) a blendili jsme jí směrem k obočí, aby se pohled prohloubil.
  • Spodní linka je pouze trochu zvýrazněná zlatým stínem (2), kterým jsem i obreslila obvod slzného kanálku.
  • Na závěr stačí líčení doladit jen oblíbenou řasenkou. 
 

Jak se Vám toto líčení líbí? Nosily by jste jej i na běžný den?

M.

3 komentáře:

  1. vyzerá to pekne :) celkom ti to vyšlo :)) pokiaľ chceš pozri sa na môj blog možno sa ti zapáči

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší, mám ráda líčení v těchto barvách :)

    http://hedwica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat