čtvrtek 31. října 2013

Moje současná odličovací/čistící rutina

Krásný den milí čtenáři,

dnes bych vám ráda něco pověděla o tom, jak se starám o svou pleť, čím ji odličuji a čistím, prostě mou každodenní rutinu. Mám normální, možná lehce smíšený typ pleti s občasnými nedokonalostmi. Přestože mi již dávno není náct, tak mě stále trápí občasné pupínky, rozšířené póry a červené flíčky po doléčených pupíncích. Má pleť má do dokonalosti opravdu daleko, proto se snažím o ní náležitě pečovat.

Ráno pleť vyčistím pomocí čistícího mýdla Nubian Heritage African Black Soap. Pleť si navlhčím vodou, stejně tak i čistící houbičku. Párkrát přejedu houbičkou po mýdle, následně očistím pleť. Toto čistící mýdlo je skvělé, neboť obsahuje Aloe vera, výtažky z ovsa a vitamín E. Pleť důkladně vyčistí, nevysušuje ani nedráždí, navíc bojuje proti akné. Používám ho již nějakou dobu a musím říct, že je super. Podrobnější recenze jsem psala zde.





Poté pleť vyživím pleťovým krémem. Momentálně používám 24H zklidňující krém od Mixy. Krém je lehký, rychle se vsakuje a skvěle hydratuje. Pod BB je naprosto ideální. Podrobnější recenzi o něm si můžete přečíst zde



Večer se odličuji tímto způsobem. Pleť si nejprve nahrubo odlíčím tak, že si navlhčím vatový tampónek vodou, nenesu pár kapek hydrofilního odličovacího oleje od Saloosu a odlíčím si jednou stranou oči, druhou setřu make-up z obličeje. Pokud mám větší nános líčidel postup opakuji znovu. Momentálně používám olej Argan Revital, který šetrně odstraní make-up i voděodolné líčení, pleť vyčistí a zanechá jí krásně vláčnou. Tento olej obsahuje bio arganový olej s vysokým obsahem esenciálních mastných kyselin, antioxidantů, vitamín A,E, F, pokožku regeneruje a zpomaluje její stárnutí. Rovněž pozitivně působí na pokožku s dermatologickými problémy, zklidňuje pocity pnutí a zmírňuje zarudnutí. Mám pocit, že není tak mastný jako olej Tea-trea Manuka, který jsem používala dříve.




 Po tomto odlíčení pleti následuje řádné vyčištění pomocí stejného mýdla jako při ranní očistě. Důkladně vyčištěné pleti následně dodám porci hydratace formou oleje. Já používám bio konopný olej od Saloosu, který má silné regenerační, zvláčňující, antibakteriální a protizánětlivé učinky, proto mi na noc velmi vyhovuje. Obličej lehce postříkám levandulovou vodou vlastní výroby, nanesu pár kapek do dlaně, ty protřu a následně vmasíruji do pleti. Olej se po chvíli zcela vsákne a zanechá hydratovanou a vláčnou pokožku.



Kromě toho používám 2x týdně peeling. Momentálně dopoužívávám meruňkový peeling od Freemanna, je fajn, jemný a pleť slušně obrousí bez podráždění. Nově jsem si koupila peeling Himalaya Neem Scrub, ale ten mi úplně nesedl. Nemá v sobě moc zrníček a dráždí mi pleť. Více o něm bude v podrobné recenzi. 



 Mimo to jsem se naučila používat pravidelně také pleťové masky, ty používám rovněž 2x týdně. Používám dvě – slupovací od Ryoru a Freeman s minerály z mrtvého moře, každou nanáším 1x týdně. Obě masky pleť krásně vyčistí a zanechají ji nádherně hladkou.



Občasné pupínky či zarudnutí likviduji pomocí protizánětlivé tyčinky Antiakné roll-on od Ryoru. Tyčinka pupínek vydesinfikuje, trochu ho vysuší a urychluje hojení. Na noc si postižené místa natírám Sudocremem. Je hutnější, bílé barvy a krásně voní po levanduli. Přes noc pupínek vysuší, zmenší se a celkově urychluje hojení. Rovněž se mi velmi osvědčil na doléčení červených skvrnek po pupíncích. Pokud máte problematickou pleť, tak vám ho můžu vřele doporučit.



To by bylo v péči o mou pleť vcelku všechno. Svůj postup a osvědčené tipy jsem vám řekla. A jaké jsou ty vaše?



R. 

4 komentáře:

  1. moc pěkný článek, tyčinu antiakné od Ryoru jsem měla ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky, to se ani nedivím, je fajn - celkově mám Ryor ráda

      Vymazat
  2. Tyčinku Aknestop mám taky. :D Jinak tipuju, že něco od Himalaye bude v příštím Ladyboxu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak vidím, ovšem myslím, že listopadovému LB odolám

      Vymazat