úterý 22. října 2013

Modrá je dobrá

Krásné úterní ráno, 


jak jste si již mohly všimnout, tak úterky jsme si vyčlenily pro ukázky našich líčení. Dnes vám chci ukázat takové, kde dominantou je modrý oční stín. Modrou na oči běžně nepoužívám, ale tentokrát jsem měla chuť jí do líčení zakomponovat. Na líčení jsem použila paletku MUA Glamour Days, o které jste si mohly podrobnou recenzi, včetně detailu odstínu, přečíst zde






Postup:

  • Jako každé líčení, jsem i toto začala nanesením báze Artdeco na celé víčko i pod obočí
  • Poté jsem béžovým stínem (1) vykreslila nadočnicový oblouk 
  • Na celé pohyblivé víčko jsem nanesla modrý stín (2) , který jsem lehce rozblendila a spojila s béžovým stínem nad ním
  • Tmavě hnědým stínem (3) jsem ve vnějším koutku vykreslila tvar V, který jsem poté doztracena rozblednila 
  • Oko jsem orámovala linkou v tmavě hnědém odstínu. Já použila gelové linky od Essence v odstínu 02 London Baby
  • Vnitřní koutek a místo pod obočím jsem prosvětlila nejsvětlejším stínem (4) z paletky
  • Na spodní linku jsem použila rovněž hnědý stín (4), který jsem řádně rozmazala, aby nepůsobil moc tvrdě
  • Celé líčení jsem zakončila řasenkou. V tomto případě jsem použila objemovou řasenku Colossal Volum Express od Maybelline
Co na líčení říkáte? Nosíte rády modrou nebo se jí vyhýbáte?

R. 

6 komentářů:

  1. Moc pěkné. Ty se máš, že máš na očích takový velký prostor na kreslení. :) Já mám víčka malé a krabaté...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Prostor sice nějaký mám, ale zase mám převislá víčka, takže při otevřených očích líčení moc nejde vidět, ale co nadělám - hold genetika :) To mi dříve bránilo v líčení, ale teď už mi to nevadí.

      Vymazat
  2. nádherné líčení, zkusím taky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že líčení vyzkoušíš. Pak dej vědět jak se povedlo ;-)

      Vymazat
  3. Modré bych se asi bála, kupodivu vypadá poměrně nápaditě :-)
    Hedwica

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, je třeba zvolit správný a slušivý odstín, ale pak vypadá hezky a nositelně.

      Vymazat